خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه در همایش مشترک ائمه جماعات و هیات امنا، فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مراغه در مسجد امام حسن عسکری(ع)، گفت: موقوفات مساجد رکن اصلی آبادی آن مساجد به شمار می رود.
کد خبر: ۸۷۳۱۸۴۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام فریدون مطهری افزود: از توطئه های دشمن افزایش حسینیه ها در مقابل مساجد است چراکه می خواهد درب مساجد بسته باشد تا جوانان و نمازگزاران از مساجد دور باشند .

وی با اشاره به طرح های دشمن بیان کرد: هیات های امنا باید مواظب باشند چراکه افزایش حسینیه ها موجب تقابل با مساجد می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه گفت: امروز مساجد باید حسینیه باشد تا همه مراسم های مذهبی و نمازهای جماعت با شور نشاط خاص در آن برگزار شود.

وی افزود: طبق فرمایش حضرت امام خمینی(ره) مساجدبهترین سنگر برای مسلمانان است و ما می توانیمبرای نشان دادنقدرت به دشمنان خوداز این سنگر های اسلامی استفاده کنیم .

حجت الاسلام مطهریخاطر نشان کرد: هدف از این برنامه ها و همایش ها ایجاد همدلی و همبستگی، پیشرفت و آبادانی و رونق گرفتن مساجد است و اگر این همدلی و هماهنگی در بین ما باشد تاثیرگذار خواهیم بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه افزود: پایگاه های مقاومتو هیئت های مذهبی رکن اساسی مساجد هستند.

وی گفت: اگر امروز بعد از 1400 سال اسلام زنده و با نشاط بوده به برکت وجود مساجد و هیئت های مذهبی است .

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراغه در پایان سخنان خود گفت: اداره اوقاف با همه امکاناتو توان پیگیر امورات مساجد و هیات امنا خواهد بود.

ارسال نظرات