اولین باشگاه کتاب خوانی نوجوانان در زیراب برگزار شد

شهر‌زاد نصر‌الله‌زاده از برگزاری اولین باشگاه کتاب‌خوانی کودکان و نوجوانان ویژه تابستان در کتابخانه عمومی شهید کمیل ایمانی زیراب خبرداد که در جهت تشویق نوجوانان و جوانان به تعمیق برنامه‌ها ی فرهنگی کمک کند.
کد خبر: ۸۷۳۱۸۴۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شهر‌زاد نصر‌الله‌زاده در جلسه کتابخانه عمومی شهید کمیل ایمانی زیراب با اشاره به اینکه اولین باشگاه کتاب‌خوانی کودکان و نوجوانان ویژه تابستان در کتابخانه عمومی شهید کمیل ایمانی زیراب در حال برگزاری است، گفت: تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه از مهمترین دلایل برگزاری باشگاه کتاب‌خوانی کودکان و نوجوانان بود تا در کنار سایر برنامه‌های به تعمیق برنامه‌ها کمک کند.

وی با بیان اینکه از مهم‌تر‌ین کارکرد‌های کتابخانه‌های عمومی، ترویج خواندن در جامعه بوده و فصل تابستان فرصت مناسبی خوبی برای بهره برداری از اوقات فراغت در راستای تحقق این هدف است، افزود: از اصول مهم در پیوند اوقات فراغت با مطالعه، توجه به لذت مطالعه و فراهم کردن مطالعه لذت‌بخش برای خوانندگان به ویژه کودکان و نوجوانان از اولویت‌های فعالیت‌های ماست.

مسؤول کتابخانه عمومی شهید کمیل ایمانی زیراب، بهره‌گیری از توانمندی‌های کودکان برای ترویج مطالعه در خانواده، آشنایی و انس با کتاب و کتابخانه، آشنایی با کتاب‌های مناسب، مهارت‌های خواندن، تقویت مهارت‌های ارتباطی به ویژه مهارت‌های کلامی، پرورش اعتماد بنفس و همکاری و همدلی در کودکان را از سایر اهداف باشگاه ذکر کرد.

نصر‌الله‌زاده با اشاره به اینکه باشگاه تابستانی کتاب‌خوانی کتابخانه عمومی زیراب در روز‌های یکشنبه و در ساعت 10.30 دقیقه تا 12 برقرار است، اظهار کرد: موضوع هر هفته به تناسب گروه‌های سنی و با حضور کارشناسان مرتبط برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کلاس‌های قرآن، خوشنویسی، نقاشی، کاردستی و خلاقیت، شعر، قصه‌گویی و کتاب‌خوانی در کتابخانه عمومی زیراب برگزار می‌شود، گفت: کتابخانه عمومی شهید کمیل ایمانی زیراب هزار و 403 عضو دارد که 846 نفر آن کودکان و نوجوانان هستند که در اولویت طرح‌های این کتابخانه قرار دارند

ارسال نظرات
پر بیننده ها