رییس کمیسیون فرهنگی در گفت‌وگو با «بسیج»:
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: نگرانی‎های عمیقی که در نگاه مقام معظم رهبری و بین مردم نسبت به فتنه گران وجود داشت اگر نگوییم بیشتر شده، اما کمتر نشده است.
کد خبر: ۸۷۳۱۸۴۴
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
حجت الاسلام نصرالله پژمان‎فر رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درخصوص بیانات امام خامنه‎ای در دیدار ائمه جماعات مساجد استان تهران درباره سران فتنه، تصریح کرد: این تاکید مقام معظم رهبری به عنوان دیده بان بزرگ کشور تاکید بسیار دقیقی است و نشان می‎دهد که ایشان همان ریشه‎های فتنه را امروز هم مشاهده می‎کنند.

پژمان‎فر در ادامه این مطلب تاکید کرد: این نگرانی‎های عمیقی که در نگاه مقام معظم رهبری و مردم نسبت به فتنه گران وجود داشت اگر نگوییم بیشتر شده، اما کمتر نشده است؛ لذا اقتضا می‎کند که موضوع تبری از فتنه گرها در دستور کار همه صحبت‎ها، بیانیه‎ها، انتخاب‎ها و رفتارها در جمهوری اسلامی قرار بگیرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس در خصوص فتنه 88 اظهار داشت: فتنه 88 یک اقدام بسیار شیطنت آمیز بزرگی بود که از یک کودتا یا حتی جنگ و اتفاقاتی که علیه نظام ما شکل گرفت بزرگ‎تر بود و این اتفاق بزرگ نباید هیچ وقت فراموش شود و مسئله‎ای نیست که بخواهیم به راحتی از کنار آن عبور کنیم.

پژمان‎فر در خاتمه عنوان کرد: اتفاقا یکی از جریان‎های فتنه نیز همین است که می‎خواهد موضوع فتنه را کمرنگ و غیر واقعی نشان دهد برای اینکه بتوانند آن مسیر را قدری هموار کنند.
ارسال نظرات