خبرهای داغ:
امام جمعه بستان آباد:

مساجد خانه های خدا بر روی زمین است

خبرگزاری بسیج: امام جمعه بستان آباد در همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاهای بسیج مساجد و محلات این شهرستان مساجد را خانه های خداوند در زمین دانست که از ارزش و اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.
کد خبر: ۸۷۳۱۸۳۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدرضا رضوی در ادامه آبادگران مساجد را از نشانه های انسان های با ایمان توصیف و خادمان مساجد را مومنین با ایمان و با غیرت معرفی کرد .

وی افزود: اگر خداوند متعال بنده ای را دوست داشته باشد او را از خدمت گزاران مساجد قرار می دهد و اگر مردم فضیلت های رفتن به مساجد را می دانستند برای این کار از هم سبقت می گرفتند .

امام جمعه بستان آباد با تاکید بر رونق مساجد و حضور پر شور مردم در نمازهای جماعت، علت اصلی ازدحام دادگاه ها و کلانتری ها را دور بودن مردم از مساجد و نمازهای جماعت عنوان کرد.

وی بیان کرد: اسلام درهای فسق و فجور را بسته و درهای رحمت را برای ملت ما گشوده است و همانا مساجد و نمازهای جماعت از عنایات اسلام به ملت مسلمان ایران است .

حجت الاسلام رضوی در پایان عوض شدن معیار های انتخاب مدیران و عدم توجه به انقلابی بودن و اهل مسجد و نماز و قرآن بودن را عامل اصلی بروز تخلفات و اختلاس های میلیاردی دانست و بر توجه جدی مسئولان بر این امر خطیر تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها