نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همت جهادگران در روستاها قابل تحسین است گفت: چیزی که در میان جوانان جهادگران مشاهد کرده حرف نبود، بلکه عمل بود که بسیار ارزشمند است.
کد خبر: ۸۷۳۱۷۸۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان،آیت الله رمضانی با حضور در جمع جوانان گروه جهادی شهید سیرت‌نیا در روستای کوهستان حویق تالش که به لحاظ مسافت چندان فاصله‌ای با بخش حویق تالش نداشته ولی به لحاظ طبقاتی بسیار بافاصله و محروم بوده از همت و تلاش این گروه جهادی و بسیج سازندگی قدردانی و کارشان را ارزشمند و قابل تحسین دانست.

وی با بیان اینکه تابستان فصل استراحت دانشجویان است،گفت:جوانان جهادگر با انگیزه در گرمای و شرایط بسیار سخت مشغول ساخت و ساز هستند و عنوان می‌کنند ما آمده‌ایم اینجا را بسازیم تا خود ساخته شویم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه گروه جهادی شهید سیرت‌نیا برای شهرت به اینجا نیامده‌اند بلکه خدمت به مردم هدف این گروه جهادی است گفت: جهادگران پاداش واقعی شان را از خدا می‌گیرند.

آیت الله رمضانی تلاش و همت بسیج سازندگی را بسیار ارزشمند و قابل تحسین خواند و گفت:چیزی که در اینجا دیدم حرف نبود، بلکه عمل بود که بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به تعداد هفت شهید روستای کوهستان حویق افزود:دیدن چهره مردم خوب این منطقه محروم که فاقد هرگونه شرایط و امکانات زندگی عادی هستند انگیزه کار جهادگران را افزایش می‌دهد.

عضو خبرگان رهبری مجلس با بیان اینکه چشم امید مقام معظم رهبری به جوانان است،گفت:تلاش های جهادگران به مسئولین و حضرت آقا منتقل خواهم داد.

ارسال نظرات