خبرهای داغ:
مسئول بسیج پزشکان سپاه استان قزوین از برگزاری مراسم تجلیل از پزشکان برتر به‌مناسبت روز پزشک استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۱۶۹۸
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

دکتر علی طایفه مسئول بسیج پزشکان سپاه صاحب‌الامر(عج)استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص روز بزگداشت بوعلی سینا، حکیم بزرگ ایران و دنیای اسلام اظهار کرد: بوعلی سینا همواره مایه فخر ایران و بیانگر تاریخ پرافتخار علم پزشکی مسلمانان بوده‌است و استفاده واژه حکیم در کنار کار طبابت نشان‌گر با حکمت بودن این طبیب بزرگ می‌باشد.

وی در ادامه با بیان وجود پزشکان حکیم، متعهد و انقلابی در استان، به اعزام پزشکان متخصص از قزوین به سایر استان‌ها در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: به‌دلیل توزیع نابرابرانه پزشکان متخصص در سطح کشور، در سال‌های گذشته تعدادی از متخصصان استان به‌صورت داوطلبانه به مناطق محرومی همچون استان‌های ایلام، کردستان و خراسان جنوبی که نیاز به ارائه خدمات بهداشتی داشتند، اعزام شدند.

این مسئول در خصوص پیشرفت علم پزشکی در چند دهه اخیر در کشور تبیین کرد: در کشور ایران  بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی پیشرفت علم پزشکی بسیار قابل ملاحظه بوده که این امر از برکات و ثمرات انقلاب می‌باشد.

طایفه به بیان اقدامات بسیج پزشکان در سطح استان پرداخت و تشریح کرد: خوشبختانه در استان قزوین مشکل کمبود پزشک متخصص نداریم و امسال در روز پزشک به جهت ارائه خدمات پزشکی در همه مناطق استان پزشکانی به الموت شرقی و طارم اعزام خواهند شد.

مسئول بسیج پزشکان سپاه قزوین در خاتمه تجلیل از پزشکان نمونه را مشوق دیگر پزشکان در افزایش توانایی‌های پزشکی‌شان دانست و تصریح کرد: مراسم تجلیل و تقدیر از پزشکان برتر استان با حضور سخنرانانی از خارج از استان با همکاری سازمان نظام پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی قزوین و سازمان تامین اجتماعی در روز پزشک برگزار خواهد شد.

1101/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها