دشمن در حال به دام انداختن جوانان کشور است که در اجرای این ترفند‌های شوم خود 120 شبکه ماهواره‌ای رایگان برای ایران فعال کرده است، در حالی که برای سایر کشورها هزینه‌بردار است
کد خبر: ۸۷۳۱۶۵۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار بابایی به هجمه‌های فرهنگی دشمن در لایه‌های مختلف جامعه اشاره و تصریح کرد: دشمن در حال به دام انداختن جوانان کشور است که در اجرای این ترفند‌های شوم خود 120 شبکه ماهواره‌ای رایگان برای ایران فعال کرده است، در حالی که برای سایر کشورها هزینه‌بردار است.

سردار بابایی اداره مساجد را غیرسلیقه‌ای دانست و اظهار کرد: مساجد نباید به سمت سکولار پیش برود و لازم است در مقابل این تفکر، واکنش نشان داده شود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه سکولاریسم یعنی جدایی دین از تمام عرصه زندگی بشر، تصریح کرد: رهبری چند سالی است که هشدار می دهند «ما هیات اداری سکولار نمی خواهیم»، زندگی پله ای آخرت است و تمامی رفتارمان باید به تعالی انسانیت و رضایت الهی باشد.

بابایی با بیان اینکه در کشورهای غربی برای استفاده از ماهواره باید پول پرداخت کنند، افزود: این همه شبکه های ماهواره ای برای گمراه کردن جوانان است اگر می خواهید سکولار نباشید باید درباره مساجد و باز بودن آن نهایت تلاش را داشته باشید.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها