رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

دانشگاه علوم پزشکی زنجان به‌عنوان دبیرخانه 10‌قطب کلان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور انتخاب شده است

انتخاب دانشگاه علوم پزشکی زنجان به‌عنوان دبیرخانه 10‌قطب کلان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از دیگر موفقیت‌های حوزه سلامت استان است.
کد خبر: ۸۷۳۱۶۴۱
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در مراسم نکوداشت روز پزشک و سالروز تولد طبیب نامدار ایرانی و فیلسوف جهان اسلام شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا ضمن خیر مقدم و تبریک روز پزشک گفت: سالی که گذشت سالی بسیار سخت ولی پربرکت برای حوزه سلامت استان بود که علاوه بر پروژه‌های عمرانی، حدود 300 پروژه با اعتباری بالغ بر صدمیلیارد تومان عملیاتی شد.

دکتر علیرضا بیگلری بااشاره به تحقق یک آرزوی دیرینه و موفقیت بزرگ در برگ تاریخ دانشگاه، در کنار بسته‌های طرح تحول نظام سلامت، افزود: انتخاب دانشگاه علوم پزشکی زنجان به‌عنوان دبیرخانه 10‌قطب کلان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از دیگر موفقیت‌های حوزه سلامت استان است که مسئولیت‌هائی را برای دانشگاه ایجادکرده و فرصتی بسیار مناسب جهت عرضه پتانسیل و توانائی‌های دانشگاه در سطح وزارتخانه است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از همه همکاران دانشگاه علوم پزشکی زنجان و گرامیداشت یاد و نام مرحوم مهدوی، اظهار داشت: هنوز با ایده‌آل‌ها فاصله داریم و کار بزرگی در پیش داریم که به کمک شما عزیزان در سالیان نزدیک مرجعیت خودمان را در عرصه علوم پزشکی به منصه ظهور برسانیم .

همچنین رئیس نظام پزشکی استان در این مراسم به انتخاب دانشگاه به عنوان 10قطب کشور اشاره نموده و گفت: این انتخاب فرصت بسیار خوبی برای دانشگاه است و در این خصوص کمک‌های فکری همه همکاران پزشک جهت ارتقا تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای ارائه خدمات بهتر به مردم استان به‌ویژه خدمات پزشکی و تخصصی در مناطق محروم که با طرح تحول حدود 100 پزشک و 41 نفر متخصص در مناطق محروم ماندگار شدند، لازم است.

دکتر حسین بابائی در ادامه از زحمات همه تلاشگران عرصه بهداشت و درمان استان تشکر و قدردانی نمود .

گفتنی است، مراسم نکوداشت روز پزشک و سالروز تولد طبیب نامدار ایرانی و فیلسوف جهان اسلام شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا به همت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان و سازمان نظام پزشکی زنجان شامگاه یکشنبه 31مردادماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی روزبه برگزار شد.

لازم به ذکر است، در این مراسم از پزشکان منتخب دانشگاه‌ علوم پزشکی و همچنین پزشکان منتخب نظام پزشکی تقدیر شد.

در پایان بانک تدبیر سلامت بانک ملت برای فعالان حوزه سلامت با امکان ارائه تسهیلات رونمایی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار