تشکیل شورای هم‌اندیشی امربه‌معروف و نهی از منکر در کانون بسیج هنرمندان شهرستان زاهدان به دلیل بسط و گسترش این فرهنگ مهم ضروری است
کد خبر: ۸۷۳۱۶۴۰
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان  سیستان بلوچستان: علیرضا قناعتی در این جلسه با اشاره به این مطلب که قشر هنرمند ان جامعه در بین افراد از  تأثیرپذیری بیشتری برخوردار هستند و با آثار، افکارو هنر خود تعداد افراد زیادی را در جامعه مورد هدف قرار میدهند و ارزش‌ها و آرمانهای انقلاب را برای نسل آینده‌ساز انقلاب به تصویرمی  کشند گفت: هنرمندان در جامعه امروزی باید بیش از هر زمان دیگری با بصیرت، آگاهی، وتیز بینی  با خلق آثار ادبی هنری خود جوانان نوجوانان را نسبت به جنگ نرم دشمن آگاه  کنند.
مسئول کانون بسیج هنرمندان زاهدان افزود: رسالت هنرمندان است که در این برهه زمانی با توجه به شناخت دشمن تهدیدات نرم آن‌ها با بهره‌مندی از زبان هنر فریضه امربه‌معروف منهی از منکر را در جامعه پیاده‌سازی کنند.
وی بیان کرد: اجرای فر یضتین امربه‌معروف  و نهی از منکر امروزه برای هر مسلمانی واجب بوده ،اجرا وعمل به این دو امر مهم یک ضرورت است.
قناعتی تصریح کرد: تشکیل شورای هم‌اندیشی امربه‌معروف  ونهی از منکر در کانون بسیج هنرمندان شهرستان زاهدان به دلیل بسط و گسترش این فرهنگ مهم ضروری است.
وی اظهار داشت هنرمندان باید زمینه سازنهادینه واحیاء کردن امر به معروف ونهی از منکر در جامعه  ومانعی برای رسیدن به اهداف دشمنان باشند
ارسال نظرات