رسولی با بیان اینکه مسابقات کشتی جوانان مازندران در روز‌های 10، 11 و 12 شهریور در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار می‌شود، افزود: کشتی زیراب سوادکوه در آینده نزدیک ساماندهی مجدد می‌شود تا برنامه‌ریزی برای استفاده از توانمندی‌های کشتی زیراب انجام شود.
کد خبر: ۸۷۳۱۶۱۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، موسی رسولی از حضور 11 نفر از هشت وزن در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: حضور 11 نفر در هشت وزن از پنج باشگاه کشتی فعال زیراب سوادکوه برای هیأت کشتی قابل قبول نیست و تعداد اندک کشتی‌گیرانی که بتوانند در مسابقات انتخابی شهرستان حضور پیدا کنند آسیب‌شناسی می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات کشتی جوانان مازندران در روز‌های 10، 11 و 12 شهریور در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار می‌شود، افزود: کشتی زیراب سوادکوه در آینده نزدیک ساماندهی مجدد می‌شود تا برنامه‌ریزی برای استفاده از توانمندی‌های کشتی زیراب انجام شود.

نائب رئیس هیأت کشتی زیراب سوادکوه به مشکلات کشتی زیراب سوادکوه اشاره و خاطر‌نشان کرد: اندک‌بودن کشتی‌گیرانی که بتوانند در مسابقات استانی حضور موفق داشته باشند توسط هیأت کشتی بررسی می‌شود.

رسولی به منتخبان کشتی در رده سنی جوانان زیراب سوادکوه اشاره کرد و گفت: عرفان گودرزی در وزن 50 کیلو‌گرم، محسن مراد‌نژاد در وزن 55 کیلو‌گرم، داوود عشریه در وزن 60 کیلو‌گرم، بهنام لطفی در وزن 66 کیلو‌گرم، سید‌رضا ساداتی در وزن 74 کیلو‌گرم، علی شکری در وزن 84 کیلو‌گرم، جواد بهزادی در وزن 96 کیلو‌گرم و سید مهدی موسوی‌نژاد در وزن 120 کیلو‌گرم به مسابقات کشتی جوانان مازندران اعزام می‌شوند.

فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها