خبرهای داغ:
شهردار قم گفت: همزمان با هفته دولت 114 پروژه عمران شهری با بیش از 350 میلیارد ریال اعتبار در سطح مناطق هشتگانه به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۷۳۱۶۰۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
افتتاح 114 پروژه عمران شهری شهرداری قم در هفته دولت
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مرتضی سقائیان‌نژاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، نامگذاری هفته نخست شهریور به نام هفته دولت به یاد این دو دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: این هفته فرصتی است تا خادمان مردم، فعالیت‌ها و خدمات نظام مقدس اسلامی را اطلاع رسانی کرده و ظرفیتی جدید برای خدمات‌رسانی به مردم فراهم کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های شهرداری قم برای ارائه خدمات جدید در هفته دولت و افتتاح پروژه‌های جدید شهری اظهار کرد: شهرداری نیز همراه با دیگر مجموعه‌های دولتی استان، باب جدید خدمات‌رسانی به مردم را باز کرده پروژه‌های جدیدی را به بهره‌برداری می‌رساند.

شهردار قم از افتتاح 114 پروژه عمران شهری همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 352 هزار و 468 میلیون ریال آماده افتتاح شده است و در طول هفته دولت در سطح مناطق هشتگانه در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه پروژه‌های شهری آماده افتتاح در هفته دولت شامل پروژه‌های روکش معابر فرعی و اصلی، جدول‌گذاری، اصلاح هندسی، اصلاح فضای سبز، احداث سرویس بهداشتی و نمازخانه می‌شود، افزود: در منطقه یک 13 پروژه با اعتباری بالغ بر 11 هزار میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

سقائیان‌نژاد گفت: همچنین در منطقه دو 12 پروژه با اعتبار 34 هزار و 233 میلیون ریال، منطقه سه 24 پروژه با اعتبار 44 هزار و 760 میلیون ریال، منطقه چهار 14 پروژه با اعتبار 67 هزار و 456 میلیون ریال و در منطقه پنج، هشت پروژه با اعتبار 53 هزار و 400 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

وی پروژه‌های آماده افتتاح منطقه 6 شهرداری را 14 مورد ذکر کرد و افزود: پروژه‌های منطقه 6 نیز با اعتباری بالغ بر 53 هزار و 500 میلیون ریال آماده افتتاح شده است.

شهردار قم اضافه کرد: در منطقه هفت نیز 22 پروژه با اعتبار 44 هزار و 919 میلیون ریال و در منطقه هشت پنج پروژه با اعتبار 43 هزار میلیون ریال همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به وضعیت پروژه‌های نیمه کاره شهرداری گفت: اکثر این پروژه‌ها به مرور تا پایان سال در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و چند پروژه جدید نیز در مرحله آغاز عملیات اجرایی خواهیم داشت.
ارسال نظرات