رسانه های انقلاب اسلامی ظرفیت مناسبی برای تقویت باور های دینی هستند

حجه الاسلام نوری‌: برای تقویت باورهای دینی اسلام ناب محمدی آن‌گونه که شایسته این دین مقدس است، باید تلاش شود و رسانه‌های انقلاب اسلامی ظرفیت بسیار مناسبی در این ارتباط دارند.
کد خبر: ۸۷۳۱۶۰۱
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام جانعلی نوری‌ در مراسم تجلیل از فعالان رسانه‌ای مازندران، اظهار کرد: وظیفه تبلیغ و ترویج اسلام ناب محمدی برعهده همه مسلمانان واقعی است.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش دارد تا باورهای دینی مردم را تضعیف کند و این موضوع باید مورد توجه افراد دلسوز در کشور قرار گیرد.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 25 کربلا خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد که منویات اسلام ناب محمدی را به شدت دچار چالش کند و اسلام را از درون تهی کند.

این مسؤول با اعلام اینکه دشمنان با با ایجاد داعش و تکفیری‌ها سعی در مخدوش کردن چهره اسلام ناب محمدی دارند، ادامه داد: برای این حربه دشمن باید به صورت جدی وارد میدان شد و چهره واقعی و اساسی دشمن را به جهانیان معرفی کرد.

نوری‌ اضافه کرد: رزمندگان اسلام با حضور در میدان‌های نبرد چهره واقعی اسلام ناب محمدی را نشان دادند.

وی با اعلام اینکه اصحاب رسانه میتوانند با حضور خود در عرصه نبرد فرهنگی اقدام اثرگذاری داشته باشند، گفت: دفاع اصحاب رسانه از اسلام و انقلاب اسلامی تبلیغی است، امروز باید برای مبارزه با دشمن از شیوه‌های نوین تبلیغی استفاده مطلوب کنیم.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 25 کربلا تصریح کرد: برای مبارزه کارآمد و اساسی در برابر دشمن باید اتاق فکر مناسب و برنامه مدون تعریف شود.

این مسؤول یادآور شد: با استفاده از ابزار رسانه باید باورهای دینی مردم را تقویت کرد، به این دلیل که دشمن باورهای دینی مردم را هدف قرار داد.

نوری‌ گفت: برای تقویت باورهای دینی اسلام ناب محمدی آن‌گونه که شایسته این دین مقدس است، باید تلاش شود و رسانه‌های انقلاب اسلامی ظرفیت بسیار مناسبی در این ارتباط دارند.

فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها