عنایتی گفت: همکاری با نظام پزشکی برای برپایی برنامه روز پزشک انجام شده است، و پزشکان نمونه از جانب بسیج تقدیر خواهند شد و هدایایی نیز به آنها اهدا می شود.
کد خبر: ۸۷۳۱۵۹۹
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
عنایتی مسئول بسیج جامعه پزشکی استان البرز در گفتگو با خبرگزاری بسیج  در کرج گفت: در هفته ای  پیش روکه در اوایل آن روز پزشک است، اجرای اردوی جهادی را در یکی از مناطق محروم محمد شهر(تپه قشلاق) که از 6 تا 12 شهریور برگزار خواهد شد خواهیم داشت.
 
وی افزود: در این اردوی جهادی ویزیت های رایگان پزشکان عمومی، متخصص و یونیت سیار دندان پزشکی از جمله این خدماتی است که در به مردم به صورت رایگان ارائه خواهد شد.
 
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان البرز اظهار داشت: با هماهنگی استانداری، برپایی بیمارستان صحرایی را در هفته دفاع مقدس خواهیم داشت که هماهنگی های لازم جهت برگزاری آن انجام شده است و در صدد هستیم تا در هفته دفاع مقدس  بیمارستان صحرایی راه اندازی و خدمات رایگان مورد استفاده مردم قرار گیرد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: همکاری با نظام پزشکی برای برپایی برنامه روز پزشک انجام  شده است و پزشکان نمونه از جانب بسیج تقدیر خواهند شد و هدایایی نیز به آنها اهدا می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها