اقدامات افسران نبرد فرهنگی استان رصد می شود

سردار رستمیان: خبرنگارانی که در ترویج فرهنگ شهادت تلاش می‎کنند، افسران نبرد فرهنگی با دشمن هستند و در این مدت نیز اقدامات مناسبی در این ارتباط در استان انجام شد.
کد خبر: ۸۷۳۱۵۹۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، این مسؤول با اعلام اینکه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران وظیفه تک‌تک مردم ایران اسلامی است، بیان کرد: برای حفظ ایران اسلامی مأموریت‌های مختلفی برای کشور در نظر گرفته شد که یکی از این مأموریت‌ها بنا به دستور امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی محو اسرائیل از روی زمین است.

سردار حمیدرضا رستمیان در مراسم تجلیل از فعالان رسانه‌ای مازندران در محل پادگان لشکر 25 کربلای استان، اظهار کرد: خبرنگارانی که در ترویج فرهنگ شهادت تلاش میکنند، افسران نبرد فرهنگی با دشمن هستند و در این مدت نیز اقدامات مناسبی در این ارتباط در استان انجام شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر افتخار بزرگی نصیب مردم ایران اسلامی شده است که پرچم‌دار مبارزه با کفر و ستم در جهان هستند و باید تلاش کنیم که با صدای بلند فریاد عدالتخواهی سر داده و زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشیم.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران امانت بسیار گران‌بهایی است که برای حفظ آن خون دادیم، تقدیم 300 هزار شهید و هزاران مجروح و آزاده و ایثارگر حاصل رشادت‌های مردم برای حفظ اسلام ناب‌محمدی است.

رستمیان با اشاره به اینکه در حال حاضر تکفیری‌ها و داعشی‌ها بازوی اجرای افکار پلید آمریکا و ایادی آنها در منطقه هستند، گفت: عربستان و برخی از کشورهای به ظاهر مسلمان دستورات پلید سردمداران کفر را در منطقه پیاده میکنند تا نظام اسلامی ایران را با چالش مواجه کنند.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران تلاش دارند کشور ما را که محور اصلی مبارزه با کفر در سراسر جهان است، با چالش مواجه کنند، ولی رزمندگان اسلام با استقامت خود همه راه‌های نفوذ به کشور را بسته‌اند.

رستمیان در پایان گفت: انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه انسان‌های آزاده جهان است که در راه اعتلای اسلام ناب محمدی تلاش می‌کنند و روز به روز به طرفداران اسلام ناب محمدی اضافه میشود.

فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها