خبرهای داغ:
امام جمعه اسفراین گفت: نابودی اجناس قاچاق به منزله حمایت از کار و کارگر ایرانی است که شاهراه تقویت تولید ملی را می گشاید.
کد خبر: ۸۷۳۱۵۸۰
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج : امام جمعه اسفراین با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: بهره مندی از دارایی های معنوی برای خود و دیگران یکی از گام های کسب تقواست.

حجت الاسلام محمدیان با بیان اینکه اهل بیت بهترین الگو برای تبیین دارایی های معنوی هستند، افزود: اهل بیت با حکمت و مصلحت شفابخش دل های غافل، گوش های ناشنوا به حق و چشم های نابینا به حقیقت خواهد بود.

امام جمعه اسفراین با تبیین ویژگی های دولت اسلامی خاطر نشان کرد: خدمت به خلق، خدمت به خداست.

وی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: بازخوانی میزان توفیق هر دولت ، نیازمند بازنگری در کارکردها و رویکردهاست.

وی با بیان اینکه مساجد به عنوان سنگر اسلامی باید مرکز تبلیغی فرهنگی اجتماعی باشد، اضافه کرد: مساجد باید جایگاه صدر اسلام را بار دیگر بازیابند.

حجت الاسلام «محمدیان»  با اشاره به توسعه کمی و کیفی مساجد بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی عنوان کرد: متاسفانه جایگاه مساجد با حقیقت آرمانی فاصله دارد.

وی با تبریک روز پزشک به فعالان عرصه سلامت اضافه کرد: باید پزشکان با کنکاش در افزایش سطح آگاهی های پزشکی، دانش خود را با سطح درآمدیشان یکسان سازی کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین با تقدیر از  به آتش کشیدن اجناس قاچاق گفت: از دوران سیاه اقتصاد ملی دورانی بود که با ورود اجناس قاچاق مبارزه جدی و عملی نمی شد.

وی اظهار داشت: نابودی  اجناس قاچاق به منزله حمایت از کار و کارگر ایرانی است که شاهراه تقویت تولید ملی را می گشاید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها