رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز:

کاهش دغدغه های قشر فرهیخته جامعه،از اقدام تا عمل/ ارائه خدمات مشاوره حقوقی و خانواده برای اعضای بسیج رسانه/ اعزام تعداد 20 نفر از اصحاب رسانه و خبرنگاران به کربلای معلی

رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: سازمان بسیج رسانه در نظر دارد در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر و بیشتر به اصحاب رسانه و خبرنگاران اقداماتی را در آینده انجام دهد.
کد خبر: ۸۷۳۱۵۷۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ ابراهیم نوروزی فر رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز دوشنبه 1در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: سازمان بسیج رسانه در نظر دارد در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر و بیشتر به اصحاب رسانه و خبرنگاران اقداماتی  را در آینده انجام دهد.
 
وی افزود:  اعزام تعداد 20 نفر از اصحاب رسانه و خبرنگاران علاقمند رو به زیارت حرم باصفای اباعبدالله الحسین کربلای معلی،که این اعزام به صورت هوایی در دهه دوم ماه محرم خواهد بود و مبلغ یک میلیون تومان تسهیلات به صورت وام در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهد.

ابراهیم نوروزی فر گفت: برای روز اربعین نیز تمهیداتی پیش بینی شده است که در زمان مقرر اعلام خواهد شد و ازعلاقمندان ثبت نام به عمل خواهد آمد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز هدف از ارائه خدمات مشاوره حقوقی و خانواده برای اعضای بسیج رسانه های استان البرز را ایجاد فضای آرام در محیط خانواده بیان کرد و گفت: خبرنگاران و رسانه های جمعی به منظور كاهش دغدغه های فكری و روحی می توانند از خدمات مشاوره حقوقی و خانواده و ازخدمات وكلای حقوقی این دفتر در فرهنگسرای كوثر كرج استفاده كنند.

ابراهیم نوروزی فر اظهار داشت: استفاده از استخر سوم خرداد با تخفیف 50 تا 70 درصد برای اعضای عادی و فعال بسیج رسانه استان البرز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به نقش تاثیر گزار خبرنگاران در سطح جامعه  و اینکه خبرنگار، انسان فرهیخته و قاعده مندی است که هنر نگارش را با نیات خیرخواهانه و به منظور روشنگری و رونق شکوفایی ملت ها به کار می گیرد و از این رو مسئولیتی خطیر و قابل احترام دارند، باید دغدغه های این قشر زحمت کش به نوعی برطرف گردد.

 رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: از تمامی مسئولین استان البرز می خواهیم تا جایی که می توانند، از این دغدغه مندیهای خبرنگاران کاسته و با در اختیار گذاشتن امکانات مختلف بتوانیم  در خدمات رسانی به این عزیزان قدمهای مثبتی برداریم و سازمان بسیج رسانه استان البرز این آمادگی را دارد تا خدماتی که ارگانها و ادارات و یا سازمانهای مختلف خصوصی و دولتی  می تواند انجام بدهد ، به نحو شایسته در اختیار خبرنگاران و اصحاب رسانه قرار بگیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار