آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه بهشهر/ تصویر

نزدیکی مردم به ائمه (ع) ملاک انسان کامل است/ ولایتمداری باید همراه با برائت از دشمنان خدا و ولایت باشد

سردار بابایی: ملاک انسان کامل در نزد خداوند، نزدیکی مردم به ائمه معصوم(ع) است و آن امام معصوم نیز به مردم دستور داده که از امام عادل زمان خود تبعیت کنید و به همین دلیل مردم ایران از مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه تبعیت و پیروی می کنند.
کد خبر: ۸۷۳۱۵۴۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه کربلای مازندران در آئین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشهر گفت: در حال حاضر خطرناک ترین تهدیدی که متوجه انقلاب اسلامی است کسانی هستند که به ظاهر از تبعیت ولایت فقیه و پایبندی به ارزش های انقلاب حرف می زند و در باطن کار خود را می کنند.

محمدحسین بابایی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهشهر اظهار کرد: شهدای شاخص شهرستان بهشهر از جمله شهید هاشمی نژاد، شهید ابوعمار، شهید مهرزادی و علمای بزرگ این منطقه آیت الله کوهستانی، آیت الله جباری و شهدای مدافع حرم شهید کابلی و شهید قنبری و مفقود الاثر مدافع حرم سید سجاد خلیلی، همه بیانگر تدین بالای مردم بهشهر و انقلابی بودن این شهرستان است.

بابایی با اشاره به پشت سر گذاشتن میلاد امام رضا(ع)، گفت: هر کسی امام رضا را به عنوان امام هشتم قبول داشته باشد یعنی 12 امامی و شیعه مخلص است و آن چه تا امروز انقلاب اسلامی را حفظ کرده قبول ولایت به معنای واقعی است.

وی افزود: ملاک انسان کامل در نزد خداوند، نزدیکی مردم به ائمه معصوم(ع) است و آن امام معصوم نیز به مردم دستور داده که از امام عادل زمان خود تبعیت کنید و به همین دلیل مردم ایران از مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه تبعیت و پیروی می کنند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: کسانی که می گویند ولایت مدار هستند باید بدانند که بحث ولایت فرا زمانی است و فقط مختص زمان امام علی(ع) نبود و در همه دوران امر تبعیت از ولایت باید برای مردم روشن و توجیه شود و هر کسی که ولایت امام مهدی(عج) را بپذیرد باید ولایت فقهای عادل پس از او و در زمان غیبت را بپذیرد.

بابایی اظهار کرد: پذیرش ولی فقیه زمان یکی از شروط اصلی تایید شیعه بودن است زیرا نمی توان مدعی بود که شیعه هستیم ولی امام خمینی(ره) را قبول نداریم و یا نمی توان گفت که در خط امام راحل هستیم و مقام معظم رهبری را به عنوان ولی فقیه قبول نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه ولایت باید با برائت همراه باشد یعنی نمی توان گفت که امام و رهبری را قبول داریم اما با حکومت طاغوت دشمن نیستیم، تصریح کرد: کسی که خدا را بپذیرد، دشمن خدا را نمی پذیرد و نمی توان مدعی بود که جمهوری اسلامی را قبول داریم و آمریکا را هم قبول داریم.

بابایی گفت: در حال حاضر خطرناک ترین تهدیدی که متوجه انقلاب اسلامی است کسانی هستند که به ظاهر از تبعیت ولایت فقیه و پایبندی به ارزش های انقلاب حرف می زند و در باطن کار خود را می کنند به همین دلیل مقام معظم رهبری فرمودند که خواص باید موضع خود را نسبت به انقلاب مشخص و مرزبندی کنند.

طی حکمی از سوی فرمانده سپاه کربلای مازندران؛ عابدین داغمه چی به عنوان فرمانده جدید سپاه پاسداران شهرستان بهشهر منصوب شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در طی حکمی جداگانه سرهنگ علی نجفی فرمانده سابق سپاه پاسداران شهرستان بهشهر را به عنوان مسئول گزینش سپاه کربلای استان مازندران منصوب کرد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار