با دستور مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی

فروش بنزین به هواپیماها از امروز نقدی شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی از فروش و تحویل سوخت به ناوگان هوایی داخلی کشور از امروز اول شهریور ماه ۹۵ به صورت نقدی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۱۵۱۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،  سید ناصر سجادی از فروش و تحویل سوخت به ناوگان هوایی داخلی کشور از امروز اول شهریور ماه سال جاری به صورت نقدی خبر داد و گفت: کلیه زیر ساخت ها، امکانات و تجهیزات لازم در فرودگاه های سراسر کشور به منظور پرداخت نقدی سوخت از طریق بانک فرودگاه مربوطه و استفاده از کارت های بانکی معتبر فراهم شده و آماده بهره برداری است.

سجادی از مدیران شرکت‌های هواپیمایی خواست تا با تهیه و تامین کارت های بانکی معتبر، از جمله بانک ملت که به طور اختصاصی برای همین منظور طراحی و آماده شده نسبت به تحویل سوخت اقدام کنند.

این مقام مسوول تاکید کرد : از شهریور ماه سال جاری فروش و تامین سوخت شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، آسمان، ماهان، کیش ایر، تابان، کاسپین، زاگرس، آتا، قشم ایر، معراج، نفت و اترک صرفا به صورت نقدی و استفاده از کارت اعتباری بانکی امکان پذیر است.

وی اظهار کرد : بدیهی است در غیر این صورت کلیه مسوولیت‌ها و تبعات ناشی از عدم اقدام به موقع به عهده شرکت های هواپیمایی بوده و شرکت ملی پخش مسوولیتی نخواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار