گردهمائی مصون سازی فرهنگی و مقابله با جنگ نرم کارکنان سپاه ناحیه ابهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۱۴۶۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، گردهمائی مصون سازی فرهنگی و مقابله با جنگ نرم سپاه ناحیه ابهر با حضور حجت الاسلام محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر، سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر و جمعی از کارکنان و سربازان در سالن بصیرت سپاه ناحیه ابهر برگزار شد.

مسئول حفاظت اطلاعات سپاه شهرستان ابهر با اشاره به تهدیدات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه جنگ نرم و اینکه از شیوه و روش های مختلفی برای اقشار مختلف جامعه استفاده می کنند، گفت: روپرت مرداک (Rupert Murdoch) میلیاررد استرالیایی‌الاصل در سال ۱۹۳۱ در ملبورن استرالیا به دنیا آمد و به واسطه اینکه پدرش صاحب یک روزنامه محلی در این شهر بود از همان ابتدا وارد این عرصه شد و در سال 1987موسسه تلویزیونی فاکس Fox را تاسیس کرد که تاکنون به چهارمین شبکه تلویزیونی برتر در ایالات متحده، بعد از ABC و CBS و MSNBC . و یکی از شبکه های خبری تلویزیونی پربیننده در جهان تبدیل شده است. به این ترتیب، حالا دیگر مرداک صاحب بیش از 30 ایستگاه تلویزیونی در امریکاست و حدود نیمی از تلویزیونهای خانگی را در امریکا تغذیه می کند.

سرگرد باباجمادی افزود: در زمینه انتشارات مکتوب نیز او مالک 40 مجله پرفروش ایلات متحده است.

وی در ادامه با شاره به بازی های رایانه ای خاطر نشان ساخت: یکی دیگر از ابزارهایی که دشمن در حوزه جنگ نرم برای هدف قرار دان اعتقادات مسلمان و شیعیان مورد استفاده قرار داه است ،طراحی و استفاده از بازی های رایانه بخصوص برای قشر دانش آموز و نوجوانان می باشد.

ارسال نظرات