خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: در صورت عدم اقدام جدی و سریع دستگاه‌های متولی در انتقال لوله‌های نفت به خارج از شهر با آنها برخورد قضایی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۱۴۵۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج ازماهشهر منصور قمر فرماندار شهرستان بندرماهشهر در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: وجود کریدور لوله‌های نفت در ماهشهر که بعضاً غیر فعال هستند، سال‌هاست شهر را با مشکلات بسیاری روبه‌رو کرده است.

وی افزود: با وجود پیگیری‌های مکرر فرمانداری و شهرداری بندر ماهشهر هیچ‌گونه اقدامی از سوی دستگاه‌های مربوطه و در رأس آنها پالایشگاه آبادان، برای رفع این معضل صورت نگرفته است.

قمر با اشاره به مشکلات ایجاد شده از طریق کریدور لوله‌های نفت در شهر، خاطرنشان کرد: وجود این کریدور علاوه بر ایجاد مشکلات زیست‌محیطی، بهداشت شهروندان را نیز به مخاطره انداخته است.

وی ادامه داد: در صورت عدم اقدام جدی دستگاه‌های مربوطه به جابه‌جایی لوله‌های غیر فعال و همچنین انتقال و تغییر مسیر لوله‌های فعال به خارج از شهر، شهروندان با خطر آتش‌سوزی نی‌زارهای اطراف این لوله‌ها نیز مواجه خواهند شد.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه وجود کریدور لوله‌های نفت چهره نامناسبی به شهر بخشیده است، یادآور شد: این مشکل، شهرداری و دستگاه‌های مربوطه را نیز در احداث پروژه‌های عمرانی و رفاهی در تنگنا قرار داده و شهروندان را از این امکانات بی‌بهره ساخته است.

قمر در پایان اضافه کرد: ضرورت دارد متصدیان این موضوع، مشکل را در اسرع وقت پیگیری کنند در غیر این صورت از طریق مراجع قضایی با آنها برخورد خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها