خبرهای داغ:
همایش سراسری مدیران کانون های بسیج هنرمندان و هنرمندان بسیجی برگزیده سراسر کشور با ویژه برنامه"یک سبد گل محمدی" با حضور سردار نقدی، روز سه شنبه دوم شهریور در مسجد جمکران قم برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۳۱۴۳۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

همایش

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، همایش یک روزه سازمان بسیج هنرمندان کشور همراه با پاسداشت یاد و خاطره 2000 شهید هنرمند کشور و ویژه برنامه "یک سبد گل محمدی" با هدف ترویج فرهنگ انتظار در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

این همایش در نوبت صبح با سخنرانی شخصیت هایی همچون حجت الاسلام علیرضا پناهیان مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه هنر، غلامرضا منتظری رئیس سازمان بسیج هنرمندان و حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع یاوران مهدی(عج) همراه خواهد بود و ادامه آن نیز از ساعت 18 همان روز با ویژه برنامه "یک سبد گل محمدی" در فضای معنوی مسجد مقدس جمکران پیگیری می شود.

در این ویژه برنامه که با حضور مسئولان کانون های بسیج هنرمندان و هنرمندان بسیجی منتخب رشته های مختلف از سراسر کشور و آحاد مردم برگزار می شود، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی سخنرانی خواهند کرد؛ اجرای برنامه هایی همچون نمایش مذهبی، پرده خوانی، شعر خوانی با اجرای "یراق بافان" مجری صدا و سیما از بخش های دیگر این ویژه برنامه خواهد بود.


ارسال نظرات