رییس اداره ورزش و جوانان تفت خبرداد:

ارائه خدمات 32 هیئت ورزشی تفت به 981 ورزشکار تفتی

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفت گفت: 981 نفر ورزشکار در تفت فعالیت می کنند.
کد خبر: ۸۷۳۱۴۰۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفت، از وجود 38 هیئت ورزشی در این شهرستان خبر داد.

"سیداصغرحسینی" افزود: از 38 هیئت ورزشی شهرستان تفت، 32 هیئت شامل فوتبال، شنا، نجات غریق، سوارکاری، تیراندازی، تنیس روی میز، تکواندو، کونگ فو، بدمینتون، کاراته، کشتی، جودو، اسکیت، ژیمناستیک، همگانی، هاکی، دوچرخه سواری، کوهنوردی، پهلوانی و زورخانه ای، شطرنج، روستایی(مرکزی، نیر، گاریزات)، پزشکی، پرورش اندام، موتورسواری، انجمن های ورزشی، سه گانه، رزمی و ووشو فعال هستند.

وی تعداد ورزشکاران سازمان یافته شهرستان تفت را 981 نفر دانست و گفت: از این تعداد 751 نفر را آقایان و 230 نفر را بانوان تشکیل می دهند که تحت پوشش بیمه ورزشی نیز قرار دارند.

حسینی، سرانه ورزشی برای هر نفر تفتی را 1.34 مترمربع بیان کرد و اذعان داشت: 7 سالن سرپوشیده، 7روزخانه، استخرسرپوشیده، چمن مصنوعی و طبیعی ورزشگاه آزادی، 18 مجموعه ورزشی فعال در تفت هستند.

وی سال های ورزشی شهرستان تفت را سالن های تختی و چمران در شهر تفت، سالن کهدوئیه، دهشیر، نیر، بنادکوک و سخوید در روستای ها برشمرد.

این مقام ورزشی در پایان با ابراز امیدواری برای پیشرفت روزافزون ورزش تفت، ورزشکاران این شهرستان را توانمند و با استعداد دانست و گفت: همه تلاش ما این است تا زیر ساخت های لازم برای فعالیت ورزشکاران فراهم شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار