خبرهای داغ:
علی گلمرادی اظهار داشت:باید با حفظ چهارچوب‌های نظام و تأمین منافع ملی،قراردادهای نفتی جدید نوشته شوند تا بخشی از مشکلات معیشت و اشتغال کشور از این طریق حل شود
کد خبر: ۸۷۳۱۳۳۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج ازماهشهر امروز علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر، امیدیه، هندیجان و سر بندر در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی در خصوص قراردادهای نفتی جدید اظهار داشت:قرار است یک اتفاق بزرگ در صنعت نفت بیفتد برای همین حساسیت‌ها بالاست و این حساسیت‌ها طبیعی است.

وی ادامه داد:وزیر نفت در جلسه با اعضای کمیسیون انرژی مجلس اعلام کرد بندهایی که دارای اشکال است و با منافع ملی در تضاد می باشد از قراردادهای جدید نفتی حذف خواهند شد.

گلمرادی خاطرنشان ساخت:آقای زنگنه گفتند ایرادات زیادی در بازنگری‌هایی که کارشناسان نفت داشته‌اند برطرف شده است و اعلام کردند که از نقدهای کارشناسی در این زمینه استقبال می‌کنند.

وی افزود:باید با حفظ چهارچوب‌های نظام و تأمین منافع ملی،قراردادهای نفتی جدید نوشته شوند تا بخشی از مشکلات معیشت و اشتغال کشور از این طریق حل شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تأکید کرد:کمیته‌ای تخصصی و حقوقی برای بررسی این قراردادها از طرف کمیسیون انرژی تشکیل‌شده است و بر اساس نظرات این کمیته،کمیسیون انرژی هم‌نظر خود را اعلام خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها