خبرهای داغ:
حجت الاسلام غبیشاوی گفت: خصلت آمریکایی ها ضدیت با اسلام و قرآن است و مسلمان ها باید راه برخورد با آن ها را یاد بگیرند
کد خبر: ۸۷۳۱۳۳۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازماهشهر حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه شهرستان بندرماهشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت آزادگان و گرامیداشتن آن روز ،آزادگان را سند حقانیت نطام دانست و اظهار کرد: تنها توکل و توسل به خدا و ائمه، آزادگان را بر این مشکلات پیروز کرد و برای همیشه مایه افتخار نظام و ملت ایران شدند.

امام جمعه ماهشهر فرا رسیدن هفته دولت و سالروز شهادت دکتر رجایی و باهنر را گرامی داشت و مکتبی بودن هردو این شهدا را از ویژگی های بارز آن ها دانست و گفت: مسئولان ما نباید هم و غمشان نگهداری پست و میزشان باشد بلکه خدمت به مردم تنها دیدگاه و هدفشان باشد.

وی با یاداوری روز پزشک و بزرگداشت روز ابن سینا تلاش های پزشکان وظیفه شناس و قائل به قسم خود را مورد قدردانی قرار داد و ضمن تشکر از کارهای انجام شده در حوزه سلامت، پزشکانی را که قوانین و اخلاق را زیر پا میگذارند و از بیمار در خواست رشوه میکنند را لکه سیاهی در حوزه ی سلامت و پزشکی دانست.

حجت الاسلام غبیشاوی با اشاره به سالروز آتش زدن مسجدالاقصی در چهل سال قبل توسط رژیم صهیونیستی و با گرامی داشتن روز جهانی مسجد با استناد به این آیه قرآن که می فرماید: ای مسلمانها سرسخت ترین دشمنان شما یهوداست، گفت: متاسفانه سران حکومتهای اسلامی مثل عربستان روابط خودرا از حالت مخفیانه با رژیم صهیونیست به علنی تبدیل کرده اند و خود را خادم الحرمین هم می دانند.

امام جمعه ماهشهر در پایان با اشاره به خوش بینی بعضی از افراد به آمریکا و با صحه گذاشتن بر سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امریکاییها قابل اعتماد نیستند افزود: خصلت انها ضدیت با اسلام و قرآن است و مسلمان ها باید راه برخورد با آن ها را یاد بگیرند

ارسال نظرات
پر بیننده ها