خبرهای داغ:
تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم در اهواز و راه اندازی دفتر پاسخگویی به سوالات شرعی در حرم علی بن مهزیار از مهم‌ترین عناوین اخبار کوتاه فرهنگی هنری در استان خوزستان است.
کد خبر: ۸۷۳۱۳۱۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، در آیینی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم محدوده شهرداری منطقه 4 اهواز با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

در این برنامه که از سوی معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 4 اهواز برگزار شد از خانواده چند شهید مدافع حرم از جمله شهید منصور (ناصر) مسلمی سواری، دومین شهید مدافع حرم استان خوزستان تجلیل شد.

همچنین در این برنامه از شهید حبیب جنت‌مکان یکی دیگر از شهدای مدافع حرم خوزستان از سوی شهرداری منطقه 4 اهواز تجلیل به عمل آمد.

موسی خنافره، معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 4 اهواز در همین رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن اظهار داشت: شهدای مدافع حرم برای دفاع از امنیت و آسایش ما کیلومترها دورتر از وطن به مبارزه با دشمن می‌پردازند.

وی افزود: کمترین کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم گرامیداشت یاد و خاطره آنها و تجلیل از خانواده‌های معظم این شهیدان گلگون کفن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها