رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز گفت: برخی‌ها که از دین هیچ بویی نبرده‌اند می‌خواهند در پوشش اسلام و در مساجد و با تبلیغ سوء به دنبال آن هستند تا جوانان را از دین اسلام ناب محمد(ص) دور کنند.
کد خبر: ۸۷۳۱۲۹۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا عابد نقیبی امروز در اولین جشنواره برترین‌های مساجد شهرستان سقز که در مسجد امام محمد غزالی شهرک دانشگاه برگزار شد، با تقدیر از مردم برای حضور در این مراسم، اسلام را دین حقیقت دانست و بیان داشت: ترویج اسلام از مساجد آغاز شده و باید این روند کماکان ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه، ملت ایران دارای تمدن و فرهنگ خاصی هستند، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مساجد ما آباد و در آن ترویج دین و مبارزه با استکبار و ظالمان آغاز شد.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز گفت: برخی‌ها که از دین هیچ بویی نبرده‌اند می‌خواهند در پوشش اسلام و در مساجد و با تبلیغ سوء به دنبال آن هستند تا جوانان را از دین اسلام ناب محمد(ص) دور کنند.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز افزود: گروه‌های تکفیری و داعش دست پرورده غربی‌ها هستند و ما مسلمانان اقدامات کورکورانه آنان را محکوم می‌کنیم و هرگز اجازه نمی‌دهیم در کشورمان اقدامی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ‌در اطراف کشور ما، ایران اسلامی، آتش و جنگ برای برچیدن جهان اسلام به پاست، گفت: به برکت نظام مقدس اسلامی کشور ما امن‌ترین کشور در جهان است.

نقیبی با بیان اینکه، امنیت، آسایش و سلامت ایران اسلامی در سایه اتحاد و انسجام تمام ملت بزرگ این دیار فراهم شده است، خاطرنشان ساخت: برنامه‌های تفرقه‌آمیز دشمنان با هوشیاری کامل نیروهای نظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) در برهه‌های مختلف شناسایی و از ریشه خشکانده شده است.

در ادامه این مراسم جانشین فرمانده سپاه شهرستان سقز هم با اشاره به اینکه 31 مردادماه به نام روز جهانی مساجد نامگذاری شده است، گفت: این روز ارج نهادن به هویت اسلامی است، که مساجد به عنوان پایگاه وحدت بخش مسلمانان تلقی می‌شود.

سرهنگ حق‌رضا نادرپناه به نقش مهم مساجد به عنوان سنگر مهم مسلمانان در مقاطع مختلف اسلام اشاره و بیان داشت: مساجد نقش هدایتگری و روشنگری در دفاع مقدس و جبهه‌های حق و باطل داشته و بعد از خانواده مهم‌ترین کانون آموزشی و ترویجی شهروندان است.

در پایان این مراسم از ائمه برتر جماعات شهرستان سقز با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد.

ارسال نظرات