"بازدید از پروژه های دیوار کشی به منظور ایمن سازی حاشیه نشینان ریل آهن شهرقدس،امروز با حضور مدیرکل راه آهن تهران وحومه انجام شد."
کد خبر: ۸۷۳۱۱۴۸
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳
خبرگزاری بسیج:امروز بازدید پروژه های دیوار کشی حریم ریل آهن شهرستان قدس،به منظور ایمنی  حاشیه نشینان خطوط ریل آهن و پیشرفت و اتمام  این پروژه،با حضور مهندس رضا شاکری، مدیر کل راه آهن تهران و حومه،و جناب مهندس علی محمدی:معاون زیر بنایی استان تهران وحومه انجام شد.
همچنین برخی از مسئولان شهرستان قدس نیز اعم از:رئیس شورای شهر:آقای خدابخش پودینه، معاون عمران شهرداری قدس:مهندس حسین حیدری   ومدیر فنی عمران فرمانداری قدس، در بازدید این پروژه شرکت داشتند.

در ابتدای این  بازدید،رضا شاکری مدیر کل راه آهن تهران و حومه،در مصاحبه با خبرگزاری بسیج ،تصریح کرد:پروژه حومه تهران،کرج،هشتگرد و قزوین درسال92شروع،وامروز شاهد پیشرفتهایی بسیار خوبی بوده ایم.
رضا شاکری ادامه داد:زیر سازی ها به طور کامل انجام شده است،وخطوط سوم نیز آماده نصب است.
وی در ادمه:هدف از این بازدید را، اتصال شهرهای اطرف تهران به تهران، و رفع مشکلات حاشیه نشینان برای ایمن سازی بیان کردند. 
مدیر کل راه آهن تهران و حومه،در پایان این مصاحبه ابراز امیدواری کرد:که ان شاء ا....با سفری که امروز به شهرستان داشتم، و تصمیم هایی که در این باره با مسئولان محترم شهرستان گرفته شد بتوانیم،هم این پروژه را به زودی به اتمام برسانیم و هم بتوانیم، مشکلات مردم را تاجایی که امکان دارد کاهش دهیم.

پس از پایان مصاحبه با مهندس رضا شاکری ،آقای دکتر محسن ضرغام:فرماندار شهرستان قدس،در مصاحبه با خبرگزاری بسیج تاکید کرد:تنها هدف ما از این بازدید آن است که مشکل مردم عزیزی که در حریم راه آهن ساکن هستند مرتفع گردد،و هم دعوتی که اینجانب از مهندس رضا شاکری داشتم، در درخواست مردمی بود که خواستند،امنیت در این پروژه انجام شود،وتنها راحل این ایمن سازی، همین سختن دیواری است که درکنار ریل است.
فرمانداری شهرستان قدس در پایان مصاحبه با خبرگزاری بسیج تاکید کردند:جناب مهندس شاکری نیز قول بر این دادند که مشکل ایمن سازی حاشیه نشینان رعایت شود،وهم پروژه راه آهن به زودی به اتمام برسد،زیرا این مسیر،مسیر بسیار مهمی است که از تهران به شمال غرب کشور است و سالانه شاهد میلونها نفر جابه جایی از مسافران هستیم.
ارسال نظرات