"حجت الااسلام امینی از طلاب حوزه علمیه قم در سخنرانی این هفته نماز جمعه در شهرستان قدس با (موضوع:اقتصادی مقاومتی) گفت:اقتصاد مقاومتی یعنی برخود سخت گرفتن در برابر تحریم اقتصادی دشمنان"
کد خبر: ۸۷۳۱۱۳۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
خبر گزاری بسیج: "حجت الااسلام و المسلمین امین جعفری، پیش از خطب های نماز جمعه  این هفته شهرستان قدس:اقتصاد مقاومتی یعنی ریاضت اقتصادی و فشار به خود آوردن برای کاستی تحریمهای دشمن."

"حجت الااسلام امینی از طلاب حوزه علمیه قم در سخنرانی این هفته نماز جمعه در شهرستان قدس با (موضوع:اقتصادی مقاومتی) گفت:اقتصاد مقاومتی یعنی برخود سخت گرفتن در برابر تحریم اقتصادی دشمنان"

خبرگزاری بسیج:این هفته  نماز جمعه شهرستان قدس،پیش از خطبه های جمعه با سخنرانی حجت الااسلام امین جعفری از طلاب حوزه علیمه قم(با موضوع: اقتصاد مقاومتی)که با دعوت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس ازایشان صورت گرفته بود آغاز شد.
حجت الا اسلام امینی در ابتدای سخنرانی خود با تبریک ورود آزادگان به میهمن اسلامی،به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از جانب مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پرداختند و گفتند:اقتصاد مقاومتی در اصل به معنای اقتصاد ریاضتی امن است،یعنی اینکه به خود سخت بگیر تا فشار های اقتصادی را بتوانیم کاهش دهیم.
وی ادامه داد:متاسفانه بعضی ها در کشور خودمان به وسیله تحرکات اقتصادی باعث شدند،که نرخ ارز دچار تکانهایی شود واین تکانها متاسفانه بر اقتصاد کشور اثر کرد و اگر ما اقتصاد مقاومتی خوبی داشتیم با این مشکل مواجه نمیشدیم.
این طلاب حوزه علمیه،در پایان سخنرانی خود به تک نرخ بودن ارز کشور اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد:که ما هم میخواهیم ارز تک نرخی بماند،اما به شرطی که جنس داخلی آنقدر گران نشود که طرف نتواند آن را تهیه کند و این باعث شود که نرخ بیکاری در کشور زیاد شود،ومن امیدارم تولید داخلی رونق بگیرد و یک اقصاد دان خوب آن کسی است که هم تولید داخلی رو رونق دهد و هم نگذارد تورم در جامعه صورت بگیرد.
در ادمه سخنرانی حجت الا اسلام المسلمین امین جعفری،حجت الا اسلام موحدی امام جمعه موقت شهرستان قدس،با تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفتند:خیلی از ماها یادگاری دفاع مقدس هستیم ومیدانیم چه چیز باعث شد که الان در جامعه کنونی راحت باشیم.
وی در ادمه به بحث تقوا پرداختند و تصریح کردند:تقوا یعنی داشته ها و نداشته های دین،وتقوا عامل محکمی است که میتواند انسان را از همه وسوسه های نفسانی و از همه شیاطین بیرون و درون انسان جلوگیری کند.
حجت الااسلام محمد تقی موحد در ادامه خطبه های اول نماز جمعه به سخنرانی حجت الااسلام امین جعفری پرداختند و تصریح کردند:ما چاره ای نداریم بجز آنکه،مقاومت و ایستادگی کنیم  واگر ایستادگی کردیم،آن وقت است که نه رعبی می ماندودشمنی که سخت بگیرد.
امام جمعه موقت شهرستان قدس  به توجه جوانان به مسائل دینی پرداختند و بیان کردند:تنها راه سعادت شما جوانان توجهات به مسائل دینی است،که در راس آنها نماز است،وتوجه به نماز و مسائل دینی باعث میشود،انسان را در مسیر تقوا و تقوا انسان را در مسیر تکامل میرساند.
وی در خطبه های دوم نماز جمعه به روز مظلوم پرداختند وادامه دادند:روز جهانی مظلوم را خود مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در سازمان ملل بیان کردند وایشان خواستند روز31مرداد روز مظلومین نام بگیرد،اما عده ای از کشورهای منطقه که مزدور استعمارو استکبار بودند جرات قبول آن را نداشتند،ولی خواست خدا این بود که سازمان بین الملل این روز را روز جهانی و حمایت از مظلوم اعلام کرد.
موحد در پایان خطبه های خود ابراز امیدواری کردند:که ان شاء ا...یک روز همه ما به پیروزی نهایی در برابر ظلم و ستم کشورهای استکبار بخصوص رژیم صهیونیستی در برابر مظلوم دست پیدا کنیم.
ارسال نظرات