مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات استان گیلان:
مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات استان گیلان با بیان اینکه مساجد نقش مهمی در اشاعه فرهنگ بسیجی دارند گفت: هماهنگی و تعامل پایگاه‌های مقاومت بسیج با متولیان مساجد نقش مهمی در گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه دارد.
کد خبر: ۸۷۳۱۰۸۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵

لطفی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه مسجد یکی از اساسی ترین نهادهای اسلام است اظهار کرد: نقش مساجد یک نقش بی بدیل بوده که در دوران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب نقش بسزایی در جامعه ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه مساجد نقش مهمی در اشاعه فرهنگ بسیجی دارند گفت: هماهنگی و تعامل پایگاه‌های مقاومت بسیج با متولیان مساجد و استفاده از ظرفیت‌های مساجد، نقش مهمی در گسترش فرهنگ بسیجی و اهداف و برنامه‌های بسیج در جامعه دارد.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات استان گیلان با بیان اینکه بسیج مساجد در تمام حوزه که مربوط است ورود کرده گفت: کمک و خدمت رسانی به جبهه اقتصاد مقاومتی است یکی از حوزه های مورد توجه بسیج محلات است که با همه توان خود در شکوفایی اقتصادی فعالیت می کنند.

لطفی نژاد برگزاری حلقات صالحین، کلاس های قرآنی، کمک به ساخت مسکن محرومین، برگزاری اردوهای فرهنگی و تربیتی و ... را از مهم ترین برنامه های سازمان بسیج مساجد و محلات استان گیلان عنوان کرد.

وی در ادامه از برگزاری جشنواره برترین‌های مساجد در استان خبر داد و گفت: این جشنواره با معرفی اصحاب برتر مساجد سراسر استان برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات استان گیلان با بیان اینکه شناخت کارکرد وحدت‌آفرین و نقش مسجد و مجموعه دست‌اندرکاران در این موضوع نیز هدف دیگر این جشنواره است، تصریح کرد: الگوسازی برای دیگر مساجد و تشویق به حضور در مساجد نیز دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

لطفی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: جشنواره مذکور با معرفی برترین های اصحاب مساجد شامل هیأت امنا، امام جماعت، مسئول کانون های فرهنگی هنری و خادم برتر مساجد و مسئولین پایگاه ها برگزار می شود.

ارسال نظرات