بنیاد علوی 60 واحد مسکن مددجویی در استان احداث می کند

مدیرعامل بنیاد وفاق سبز علوی گفت: با مشارکت کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد 60 واحد مسکن مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی در استان احداث می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۱۰۸۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵

امیرحسین رستمی در مراسم بهره‌برداری از دبستان بنیاد وفاق سبز علوی منطقه شرف‌آباد یاسوج که با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از خیرین و سایر مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، از حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در استان قدردانی کرد و گفت: گزارشات روند احداث این مدرسه هر سه ماه یکبار به آیت‌الله ملک‌حسینی تحویل داده می‌شود و وی در جریان روند کار بود و از ما به خوبی حمایت کرد.

مدیرعامل بنیاد وفاق سبز علوی تصریح کرد: در روز کلنگ‌زنی این دبستان قرار بود این پروژه بعد از گذشت یک سال تکمیل و به بهره‌برداری برسد که خوشبختانه بعد از یکسال این پروژه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: در این تفاهم‌نامه بنیاد وفاق سبز علوی 12 مدرسه سیار در مناطق روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد ظرف سه سال آینده تأمین می‌کند.

این مسؤول در بخش دیگری از اظهارات خود به مشارکت این بنیاد خیریه در سایر امور اشاره کرد و گفت: در بحث نذورات کتاب 8 هزار جلد کتاب توسط این بنیاد خیریه به کتابخانه‌های استان اهدا می‌شود.

رستمی ادامه داد: با مشارکت کمیته امداد کلنگ احداث 60 واحد مسکن برای مددجویان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد استان به زمین زده می‌شود و این واحدها توسط بنیاد احداث خواهد شد.

وی بهره‌مندی دانش‌آموزان مناطق روستایی از خدمات پزشکی را از دیگر اقدامات این بنیاد در استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و خاطرنشان کرد: 6 هزار نفر از دانش‌آموزان در مناطق روستایی این استان به صورت سرپایی از خدمات بهداشتی و درمانی برخوردار شدند.

وی در پایان از همکاری‌ها مؤثر استاندار، معاونین و سایر مسؤولان استانی تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار