مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه روح‌الله تاکید کرد

نقش ویژه مساجد به عنوان سنگر مبارزه با تهاجم فرهنگی

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه روح‌الله گفت: در جنگ فرهنگی بهترین نقاط اتکاء و مقابله با تهاجم نرم دشمن تربیت جوانان مذهبی است نسل جوان اگر در مکتب اسلام رشد پیدا کند هرگز جذب برنامه‌های طراحی شده از سوی دشمن نمی‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۱۰۵۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ پاسدار ابراهیمی در "همایش برترین‌های مسجد" که عصر امروز در مسجد امام جواد(ع) اراک برگزار شد با اشاره به فلسفه وجدی برگزاری این همایش گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر به سمتی پیش رفته‌ایم که مساجد به حالت رکود درآمده‌اند و متاسفانه تنها در ساعات اقامه نماز شاهد حضور مردم در این اماکن مقدس بودیم.

وی افزود: سال گذشته به پیشنهاد استان مرکزی برای احیاء مساجد تجلیل از ارکان فعال مساجد پیشنهاد شد که مورد استقبال رئیس سازمان بسیج مشتضعفین کشور (سردار نقدی) قرار گرفت و تصمیم بر آن شد تا این همایش در روز بزرگداشت و تکریم مساجد برگزار و از اعضا فعال ارکان مسجد تجلیل شود.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه روح‌الله باز بودن درب مساجد را تنها در ساعات اقامه نماز ظلم به این اماکن مقدس دانست و گفت: خودمان باید به مساجد بها دهیم نباید تنها در ساعاتی خاص مساجد پذیرای مردم باشد باید تلاش شود تا مساجد احیا و به مرکزی برای تمام حرکت‌ها تبدیل شوند.

سرهنگ پاسدار ابراهیمی تصریح کرد: مساجد باید به عنوان مهمترین مرکز تجمع مسلمانان در نظر گرفته شود؛ دشمنان از حضور مردم در مساجد می‌ترسند چراکه در جنگ فرهنگی بهترین نقاط اتکاء و مقابله با تهاجم نرم دشمن تربیت جوانان مذهبی است که اگر در مکتب اسلام رشد پیدا کنند به دنبال ضد ارزش‌ها و ضد هنجارها نخواهد رفت.

وی افزود: مسجد مهمترین مرکز مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان است، دشمن در جنگ سخت خود نتوانست ولایت را به عنوان سکاندار انقلاب اسلامی تضعیف کند بنابراین عزم خود را جزم کرده تا در جنگ فرهنگی خود ایمان به اهل بیت(ع)، ولایتمداری و مساجد را از مردم بگیرد.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه روح‌الله تصریح کرد: نیروهای ارزشی در مکتب اسلام تربیت و رشد پیدا کرده‌اند، مسجد بهترین مکان برای فراگیری ارزش‌هاست امروزه هم جهادمان سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است.

سرهنگ پاسدار ابرهیمی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج از زمان تاسیس همواره در جهت سالم‌سازی جامعه حرکت کرده است، برای انتخاب برترین‌های مساجد از سه ماه گذشته 13 کارگروه تشکیل و به بررسی افراد معرفی شده پرداخت تا در نهایت افرادی انتخاب شوند که از هر نظر شاخصه‌های بهتری را داشته باشند؛ 216 نفر از اعضا هیئت امنا، فرماندهان پایگاه‌های بسیج، امامام جماعت انتخاب شد که 198 نفر در سطح شهرستان و 5 نفر از اعضا برگزیده ارکان مسجد و یک مسجد نمونه در سطح کشور از استان مرکزی برگزیده شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار