اختصاص اعتبار 100 میلیارد تومانی در سفر هیأت دولت به کمیته امداد استان

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر هیأت دولت به استان مبلغ 100 میلیارد تومان به کمیته امداد استان اختصاص داده شد.
کد خبر: ۸۷۳۱۰۳۳
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲

فرید محبی عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی 60 واحد مسکونی که به همت کمیته امداد، بنیاد مسکن، بنیاد خیریه عترت بوتراب و بنیاد وفاق سبز علوی برگزار شد با اشاره به سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر دولت به این استان مبلغ 100 میلیارد تومان از محل منابع استانی برای ایجاد اشتغال خرد و کوچک که 70 درصد آن برای جمعیت هدف این نهاد حمایتی و 30 درصد آن برای جمعیت غیرحمایتی است، اختصاص داده شد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعهد دوم کمیته امداد استان گفت: تعهد دوم این نهاد حمایتی احداث یک هزار واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش در شهرها و احداث و نوسازی 5 هزار و 450 واحد در مناطق روستایی است که ظرف دو سال آینده نیز احداث می‌شود.

وی بیان کرد: 8 مجتمع تولیدی و خدماتی برای اشتغال خانواده‌های تحت حمایت امداد با سرمایه‌گذاری کمیته امداد و مجتمع اقتصادی امداد احداث می‌شود که به متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی داده می‌شود.

محبی تصریح کرد: این تعداد مجتمع تولیدی و خدماتی در دست احداث بعد از بهره‌برداری به طور 100 درصدی به مددجویان واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: کمیته امداد استان با 10 مؤسسه خیریه تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده است که همه این مؤسسات خیریه در تهران هستند که در زمینه احداث مسکن مددجویان، تأمین جهیزیه و کمک هزینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان این موسسات با ما همکاری دارند و سال گذشته 19 میلیارد ریال توسط این مؤسسات خیریه در این زمینه‌ها اختصاص داده شد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در 5 ماهه سال جاری مبلغ 580 میلیون تومان توسط این مؤسسات خیریه پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون کمیته امداد استان 695 فعالیت عمرانی شامل احداث مسکن روستایی و شهری و تعمیرات کلی و جزئی مسکن داشته که جمع اعتبارات این طرح‌ها 900 میلیون تومان است.

ارسال نظرات