گرامیداشت روز جهانی مساجد با حضور مسؤولان در ناحیه مقاومت بسیج گچساران برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۱۰۳۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مساجد با حضور حجت‌الاسلام حجازی امام جمعه شهرستان گچساران، فرماندار، نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه گچساران و جمعی از مدیران شهرستان در حسینیه سپاه ناحیه مقاومت بسیج گچساران مراسمی برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام الله‌بخش موسوی نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گچساران اظهار داشت: صهیونیست‌ها در سال‌ 67 مسجدالاقصی را به آتش کشیدند و به همین دلیل در کنفرانس اسلامی با پا فشاری جمهوری اسلامی روز جهانی مساجد را در سالروز چنین اقدامی تصویب کردند.

موسوی افزود: امروز نیز شاهد آن هستیم که مقام معظم رهبری نیز با جمعی از ائمه جماعت دیدار داشته‌اند و توصیه‌های لازم را بیان فرموده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گچساران با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند امروز یک روز جهانی است، اظهار کرد: روز جهانی مساجد باید مورد توجه ویژه مسؤولان قرار گیرد.

موسوی که در جمع ائمه جماعت و هیأت امنا مساجد و فرماندهان پایگاه مقاومت گچساران سخن می‌گفت، تصریح کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری می‌فرمایند مساجد باید پایگاهی برای گسترش دین باشد.

وی خاطرنشان کرد: مسجد جایگاهی است که از آن برای آموزش مباحث دینی و آموزش نظامی و سایر موضوعات فرهنگی استفاده می‌شود.

موسوی عنوان کرد: مساجد پایگاه انسجام و یک پارچگی مسلمانان بوده و به همین دلیل مسجد در طول تاریخ اسلام از ویژگی برجسته‌ای از هر نظر برخوردار بوده است.

ارسال نظرات