خبرهای داغ:
بازگشت پرستوها

گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان عزیز به کشور

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی نماینده ولی فقیه در شهرستان گفت
کد خبر: ۸۷۳۰۸۷۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج از خوانسار به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی امام جمعه شهرستان در جمع پاسداران ناحیه مقاومت بسیج خوانسار به ایراد سخن پرداخت. حجت الاسلام خواجه کریمی گفت: گذشت زمان و تقلب احوال جوهره واقعی انسان ها را می شناساند و آشکار می کند. ایشان افزود: داشتن روحیه انقلابی و از دست دادن آن توسط برخی از افراد در طول زمان به اثبات رسیده است، برای مثال زبیر که مرد شماره دو اسلام بود زمانی انقلابی بودن خود را از دست داد و در جنگ جمل مقابل مرد شماره یک اسلام یعنی حضرت علی(ع) شمشیر کشید بنابراین او با از دست دادن روحیه انقلابی به بیراهه کشیده شد.

حجت الاسلام خواجه کریمی در ادامه گفت: آنچه دشمن را به ترس و وا همه می اندازد بودن روحیه انقلابی در افراد انقلابی است و آنچه که آزادگان عزیز را در زمان اسارت در برابر سختی ها و شکنجه ها مقاوم می کرد وجود روحیه انقلابی در آنان بود. امام جمعه شهرستان بیان کرد:در انقلاب اسلامی همه چیز به انقلابی بودن بستگی دارد و اگر لحظه ای از روحیه انقلابی دست برداشته شود دشمن در رسیدن به اهداف خود راحت تر خواهد بود،چرا که هر جایی روحیه انقلابی را از دست داده ایم ضربه خورده ایم.

ایشان تأکید نمود:اگر روحیه انقلابی از دست برود (در هر جایگاه و مقامی که باشیم) باقی چیزها نیز از دست خواهد رفت و رسیدن به فوز عظیم و رستگاری بزرگ که همه به دنبال آن هستیم در انقلابی بودن و داشتن روحیه انقلابی می باشد.


ارسال نظرات