معاون اردویی سپاه ناحیه میثم مشهد در گفتگو با "بسیج" خبر داد
معاون اردویی سپاه ناحیه میثم مشهد گفت: 321 نفر از بسیجیان به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۳۰۸۶۲
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
سرگرد پاسدار غلام محمد جوادی نژاد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، از اعزام 321نفر از بسیجیان به استعداد 17 اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور خبر داد.

وی ادامه داد: از این تعداد 220 نفر از خواهران و 101نفر از برادران می باشد که به مدت 6 روز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب و شمال غرب کشور اعزام شده‌اند.

معاون اردویی سپاه ناحیه میثم مشهد با اشاره به اینکه راهیان نور غرب و شمال غرب کشور همه ساله در تابستان در مناطق عملیاتی که از نظر آب و هوایی در شرایط بهتری قرار دارند، برگزار می‌شود، مهمترین هدف کاروان های راهیان نور را ترویج فرهنگ دفاع مقدس عنوان نمود و افزود: دیگر اهداف این اقدام فرهنگی شامل، تقویت روحیه ایثار و رشادت در میان جوانان، زنده نگاه داشتن یاد شهدا، ترویج فرهنگ ایستادگی در مقابل هجمه دشمن است.

جوادی نژاد گفت:  از سال 86 همه ساله در اوایل آبان ماه اقدام به برگزاری اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور شده است.
 
وی در پایان یادآور شد: مناطق عملیاتی مورد بازدید شامل یادمان عملیات مرصاد، مطلع الفجر، بازی دراز، پاوه، باشگاه افسران، ارتفاعات دزلی وتته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها