خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه الزهرا (س) فردوس:

محرومیت زدایی و کارآفرینی از اهداف گروه جهادی شهیده طیبه واعظی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه الزهرا(س) فردوس گفت: گروه جهادی شهیده طیبه واعظی با هدف محرومیت زدایی و ایجاد زمینه های کار آفرینی و آشنایی با بسیج و فعالیت های فرهنگی آن تشکیل شده است .
کد خبر: ۸۷۳۰۸۶۰
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

طوبی ارجمند فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه الزهرا(س) فردوس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت : در سایه الطاف بیکران الهی و به همت جمعی از جهادگران بسیجی حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه الزهرا (س) گروه جهادی شهیده طیبه واعظی در سال 1394 تشکیل و اولین اردو در همان سال در روستای چاهنو برگزار گردید .

 ارجمند افزود : این گروه جهادی با هدف محرومیت زدایی ، ایجاد زمینه های کارآفرینی ، خدمت رسانی به مناطق محروم ، آشنایی با بسیج و فعالیت های فرهنگی آن تشکیل شده است .

وی با اشاره به اینکه این گروه در عرصه های خدمت رسانی ، فرهنگی ، مهارتی ، مشاوره ایی ، هنری ، پزشکی ، ورزشی و ... فعالیت می کند افزود : دومین مرحله اردوی جهادی این گروه با تقاضای مردم عشایر در روستای چاهنو در 28 تا 30 تیرماه 95 به همت 46 نفر از جهادگران بسیجی برگزار گردید.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه الزهرا (س) گفت : سومین مرحله گروه جهادی شهید طیبه واعظی به همت 51 نفر از جهادگران حوزه مقاومت بسیج خواهران فاطمه الزهرا (س) مرداد ماه 95 به مدت 3 روز از 19 تا 21 مرداد ماه در روستای طاهرآباد برگزار گردید.

وی ادامه داد: مردم روستای طاهرآباد در سه گروه سنی کودکان ، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان تقسیم و در زمینه ی آموزش نماز ، احکام و مقدمات مربوط به آن ، حجاب ، امام شناسی، آموزش بهداشت و احترام به والدین با زبانی ساده و گاهی در قالب داستان ، آموزش چرم دوزی ، آموزش گل کریستال ، شیرینی پزی و توبافی کارگاه آموزشی سبک زندگی و کلاس های اخلاق برگزار گردید .همچنین با توجه به بحران آب در منطقه در خصوص راه های صرفه جویی آب کلاس های توجیهی نیز برگزار گردید .

طوبی ارجمند از دیگر برنامه های این اردو به برگزاری جشن روز دختر و میلاد امام رضا (ع) با همکاری حوزه علمیه و برگزاری نماز جماعت جهت عموم مردم روستا و اکران فیلم شاهزاده روم و برپایی نمایشگاه ، مسابقه نقاشی و ورزش با هدف ایجاد لحظاتی شاد و افزایش حس همکاری در کودکان اشاره کرد .

 
انتهای پیام/1200


ارسال نظرات
پر بیننده ها