سرهنگ محمدرضایی در افتتاحیه طرح یاوران ولایت مازندران:
سرهنگ رضایی مدرسه را از مراکز مهم و مورد توجه دشمن خواند و در ادامه گفت: انقلابی بودن در مرحله اول یعنی اعتقاد، اعتماد و اتکال به خداوند.
کد خبر: ۸۷۳۰۷۷۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مراسم افتتاحیه دوره آموزشی یاوران ولایت ویژه فرماندهان واحدهای پیشگام  بسیج دانش آموز ویژه برادران، روز گذشته با حضور جانشین فرمانده سپاه کربلا در سالن غدیر این سپاه برگزار گردید.
جانشین فرماندهی سپاه کربلا در مورد انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن فرماندهان بسیجی خطاب به دانش آموزان بسیجی بیان کرد: همه شما فرمانده هستید و توقع هست که این روحیه انقلابی در شما بیشتر دیده شود تا در محیط مدرسه موثر واقع شوید .
سرهنگ محمدرضایی مدرسه را از مراکز مهم ، حساس و در عین حال مورد توجه دشمن خواند و در ادامه  گفت: انقلابی بودن در مرحله اول یعنی اعتقاد، اعتماد و اتکال به خداوند.
این مسئول اظهار کرد:  اگر فقط ایمان در زندگی وجود داشته باشد ولی حرکتی انجام نگیرد این رویه مطلوب واقع نخواهد بود ، لذا هر انسان متعهد، انقلابی، مومن  و با هدفی باید اهل عمل و تلاش بوده  و از فکر دیگران نیز استفاده کند.
سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی با مثالی از فرماندهان زمان دفاع مقدس افزود: فرماندهان نظامی انقلاب اسلامی در 8 سال دفاع مقدس با برنامه و حساب شده کار می کردند و جایگاه دوست و دشمن را می شناختند.
 بسیجی فعال مازندران ادامه داد: مورد بعدی که باید مورد توجه باشد، بحث اخلاق فرماندهان است که در این موضوع توکل به خداوند، ائمه و اهل بیت(ع) موجب برکت در کار می شود.
جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه فرماندهان دفاع مقدس علاوه بر اینکه برای پیروزی بر دشمن برنامه داشتند، اهل ابداع و ابتکار بودند و ولایت پذیر بودند.
 وی افزود: از آخرین ویژگی فرماندهان باید اهلیت در  بصیرت داشته باشند به این معنا که بصیر باشند و بصیرت دهند و در این مقوله شناخت دشمن بسیار دشوار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها