جهت تحقق سند چشم انداز رسانه ای استان، اهداف کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدتی در سازمان تعیین که در قالب بیش از 20 برنامه متفاوت بصورت اقتضایی و ابلاغی جهت اجرا به دفاتر و کانون‌ها در سطح استان ارائه شده است.
کد خبر: ۸۷۳۰۷۲۵
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با اشاره به رویارویی 37 ساله استکبار جهانی با انقلاب اسلامی و وجود اختلاف سلیقه‌ها، تصریح کرد: در همه جا اختلاف سلیقه وجود دارد ولی این اختلاف‌ها نباید باعث از بین رفتن وحدت و همدلی باشد و همه باید تحت قالب برنامه ای منسجم و با بسیج اصحاب رسانه مجاهد و تراز انقلاب بدون موازی کاری در میدان عمل به عنوان یک واحد برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوشا باشیم.

حسن افشار اظهار داشت: برنامه‌های کانون‌های بسیج رسانه مازندران در سال 95 به مسئولان کانون‌های بسیج رسانه 22 شهرستان از شرق تا غرب استان ابلاغ و بر محوری بودن فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تحقق اقدام عملی رسانه ای و فرهنگی و چشم بینای ملت در راستای اقتصاد مقاومتی تاکید شد.

وی افزود: جهت تحقق سند چشم انداز رسانه ای استان، اهداف کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدتی در سازمان تعیین که در قالب بیش از 20 برنامه متفاوت بصورت اقتضایی و ابلاغی جهت اجرا به دفاتر و کانون‌ها در سطح استان ارائه شده است.

افشار، شناسایی، جذب، آموزش و سازماندهی اصحاب رسانه، ارتقا سطح خدمات رسانی با تعیین نقش و سهم اعضا و میزان فعالیت و مشارکت در برنامه‌ها، برگزاری نشست‌های راهبردی و تبیین استراتژی، برگزاری دوره طرح ولایت رسانه، برگزاری جشنواره ابوذر، برگزاری روز تخصصی قشر رسانه، گرامی‌داشت روز خبرنگار از برنامه‌های پیشنهادی در دست اجرا در سازمان بسیج رسانه مازندران در سال 95 است.

وی ادامه داد: هنوز اهمیت اجرای مشترک مأموریت‌ها و برنامه‌های رسانه ای در بین دستگاه‌های اجرایی و متولی امر رسانه در سطح استان به خوبی جای نگرفته است و قالب کار در میدان حقیقی و قطعی نیست و باید همه مسئولان امر فرهنگی و رسانه ای استان را بسیج و راهکارهای عملیاتی تشکیل جبهه واحد رسانه ای را استخراج کنیم تا مبنای کار قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها