خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:
مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: هدف سیاست نرمش قهرمانانه تغییر افکار عمومی مردمی بود. مردم ما متوجه شده اند که استکبار جهانی دست از سیاست های خباثت گونه خود بر نمی دارد.
کد خبر: ۸۷۳۰۷۲۲
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶


به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد نوفرستی مسئولمعاونت سیاسی سپاه استان در کارگاه هم اندیشی هادیان سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف عنوان داشت: آنچه برای آینده ایران مهم بوده و هست بحث اقتصاد است که تنها راه برون رفت و حل مشکلات در پیگیری اقتصاد مقاومتی می باشد.

وی ادامه داد: مهم این است که مردم به این فهم برسند که خرید کالای ایرانی اگر از لحاظ کیفیت به پای کالای خارجی نرسد اما همین که کمکی به اقتصاد ایران می باشد و کشور را از وابستگی خارج می کند کافی است و ما باید کالای مشابه ایرانی بخریم.

نوفرستی افزود: هدف سیاست نرمش قهرمانانه تغییر افکار عمومی مردمی بود که تا قبل از تصویب برجام احساس می کردند راه حل مشکلات در مذاکره و رابطه با غرب است که این هدف امروز محقق شده است و مردم ما متوجه شده اند که استکبار جهانی دست از سیاست های خباثت گونه خود بر نمی دارد.

وی تصریح کرد: دشمن فهمیده بود که اقتصاد ایران به سمت مقاوم بودن در حرکت است و نیمی از مسیر را پیموده است، به همین جهت به مذاکره تن دادند تا اقتصاد مقاوم را وابسته به اقتصاد غرب کنند که باید مردم این موضوع را جدی بگیرند.

وی درپایان ضمن هشدار به مردم عنوان داشت: باید مردم ایران از این تجربه درس گرفته و با دشمن پای میز مذاکره ننشینند و اگر صلحی صورت گرفت نسبت به دشمن خوش بین نباشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها