عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با «بسیج»:
غلامرضا شرفی گفت: نمایندگان مجلس با قدرت و شهامت نظارت به قراردادهای جدید نفتی را اعمال می‎کنند ولو اینکه عده‌ای از مسوولین آزرده خاطر شوند نظارت قراردادهای نفتی، حق مسلم نمایندگان مجلس است.
کد خبر: ۸۷۳۰۷۰۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

غلامرضا شرفی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: نمایندگان مجلس با قدرت و شهامت، نظارت به قراردادهای جدید نفتی را  اعمال می‎کنند ولو اینکه عده‌ای از مسوولین آزرده خاطر شوند و نظارت ها را در این مقطع بی مورد و بیجا تصور کنند.

وی با بیان اینکه رنجش مسوولان مانع از ایفای نقش نمایندگان نیست افزود: قراردادهای جدید نفتی، مورد موشکافی و دقت نظرکافی واقع می‌شود و نظارت قراردادهای نفتی، حق مسلم نمایندگان مجلس است.

شرفی بیان داشت: نمایندگان مجلس تمام تلاش خود را  به کار می‌گیرند تا در پایان کار واکاوی قراردادهای نفتی، گزارش خوب و قانع کننده و جامعی را به مردم تقدیم کنند.

عضو کمیسیون انرژی در خاتمه افزود: هر گونه قرارداد نفتی را بر مبنای منافع ملی تنظیم شود تا مردم و کارشناسان اقتصادی به آرامش و رضایت خاطر برسند و هرگونه قراردادی در صنعت نفت که منافع ملی را تهدید کند مورد قبول نمی باشد.

ارسال نظرات