حمید
مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه استان ایلام:
سرگرد ولنتر گفت: شش ارکان برتر مساجد ایلام به جشنواره کشوری معرفی می شوند.
کد خبر: ۸۷۳۰۶۹۵
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرگرد محمد ولنتر مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه امیرالمومنین(ع) در حاشیه جشنواره برترین های مساجد که امروز در مسجد حضرت زینب(س) شهر ایلام برگزار شد بیان کرد: این برنامه ابلاغیه سازمان بسیج محلات است که در اجرای آن کار خود را از اوایل مرداد ماه آغاز کردیم و در دستور العمل های انتخاب ارکان برتر مساجد به نواحی ابلاغ کردیم.

مسئول بسیج محلات استان ایلام با اشاره به اینکه سه کارگروه برای انتخاب برترین ها در سطح شهرستان های استان ایلام تشکیل شده است؛ ابراز کرد: کارگروه فرمانده ناحیه مسئولیت انتخاب سه فرمانده برتر پایگاه در سطح شهرستان داشت.

وی افزود: کارگروه اوقاف و تبلیغات با هماهنگی ائمه جمعه شهرستان ها وظیفه انتخاب هیئت امنا، مساجد، خادمین و ائمه جماعت برتر را داشتند.

سرگرد ولنتر ادامه داد: آخرین کارگروه ارشاد اسلامی مسئولیت انتخاب برترین کانون فرهنگی در سطح شهرستان ها را داشت.

مسئول بسیج مساجد و محلات استان ایلام تصریح کرد: مراسم جشنواره مساجد بمناسبت روز جهانی مساجد و محلات همزمان در تمام استان های کشور برگزار شد.

دبیر جشنواره برترین مساجد و محلات استان ایلام گفت: در هر شهرستان از 6 نفر ارکان برتر مساجد تقدیر شد که در سطح استان به همکاری ادارات مربوط جلسه هیئت داوری بهترین ها برگزار و در مسجد حضرت زینب(س) از 12 نفر تقدیر شد.

وی با تاکید برا اینکه 6 نفر از ارکان برتر به جشنواره برتر کشوری معرفی شدند؛ بیان کرد: هدف از این جشنواره شناسایی ارکان برتر مساجد که با تعامل در محلات نقش آفرینی می کنند.

وی؛ عنوان کرد: تهاجم فرهنگی دشمن که امروز نوک پیکانش به سمت جوانان مساجد است با همین تعامل برترین ها خنثی می شود.

وی در آخر گفت: امیدواریم که در سنوات آینده بتوانیم برترین های مساجد و کارکرد آنها را در فضای مجازی تبیین کنیم تا جوانان برای نقش آفرینی به سمت مساجد ترغیب شوند.


ارسال نظرات