حمید
جانشین فرمانده سپاه استان ایلام:
سرهنگ طهماسبی گفت: مساجد، تکایا و حسینیه ها را ماُوای همه آحاد مختلف در یک محله قرار بدهیم زیرا مسجد اساسی ترین نهاد دینی و مردمی است.
کد خبر: ۸۷۳۰۶۸۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ پاسدار عبدالصاحب طهماسبی جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جشنواره برترین های مساجد و محلات ایلام؛ ضمن تبریک روز جهانی مساجد، بیان کرد: همیشه باید این موضوع را در نظر گرفت و نباید آن را به یک روز خاص محدود کرد چون هر چیزی که از دین و عاشورا، انقلابی بودن داریم از مساجد سرچشمه گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه استان ایلام گفت: از صدر اسلام تاکنون از اولین مسجدی که پیامبر اکرم(ص) بنا نهاد، محل سازماندهی مسلمانان و جهادگران شد و قطعاَ جزیی از وجودمان مساجد و علما هستند.

سرهنگ طهماسبی اذعان کرد: هیئت امنا بدانند که ما باید بتوانیم مساجد، تکایا و حسینیه ها را ماُوای همه آحاد مختلف در یک محله قرار بدهیم زیرا مسجد اساسی ترین نهاد دینی و مردمی است.

عبدالصاحب طهماسبی ابراز کرد: وقتی پایگاه بسیجیان ما در مسجد قرار دارد پس هدف بسیج برای آمادگی های هر چه بیشتر در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است.

جانشین فرمانده سپاه استان ایلام عنوان کرد: جشنواره های مبتکرین که متعلق به بسیجیان است در مساجد برگزار شود تا دوباره بتوانیم با این بنا های مبارک تجدید پیمان بست.

وی به نامگذاری دهه پیشرفت و عدالت در دهه چهارم توسط مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: یکی از شاخص های این دهه حضور جوانان تحصیل کرده و با انگیزه در صحنه های مختلف مساجد و محلات است.

سرهنگ طهماسبی بیان داشت: عنصر دیگر دهه چهارم انقلاب کسب تجارب است برای به سرانجام رساندن فعالیت های مختلف و بستر سازی و زیر ساخت های لازم در عرصه های مختلف است.

وی در ادامه تاکید کرد: با استفاده از این سه ظرفیت باید به پیشرفت های مورد نیاز جهت مرتفع کردن مشکلات مردم دست پیدا کرد.

جانشین فرمانده سپاه در آخر وظیفه بسیج در دهه چهارم را سازندگی، جهاد علمی ،تهذیب و معنویت عنوان کرد و اظهار کرد: بسیجیان هم تاکنون در محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، ساخت مساجد مناطق محروم گام های موثری برداشتند.

در پایان از ارکان برتر مساجد و محلات تقدیر شد.

ارسال نظرات