خبرهای داغ:
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور گفت: در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سه استان خراسان در کل کشور عقب افتاده اند. تمام استان ها به غیر از پنج استان در کشور مرکز فرهنگی دارند اما در استان خراسان جنوبی این مکان هنوز وجود ندارد.
کد خبر: ۸۷۳۰۶۶۵
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار کارگر صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام عبادی نماینده ولی فقیه در استان اظهارداشت: در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سه استان خراسان در کل کشور عقب افتاده اند.

وی عنوان کرد: تمام استان ها به غیر از پنج استان در کشور مرکز فرهنگی دارند که همان موزه دفاع مقدس است اما در استان خراسان جنوبی این مکان هنوز وجود ندارد.

کارگر با بیان اینکه در استان خراسان جنوبی زمینی برای ساخت مرکز فرهنگی آثار دفاع مقدس از سال 85 در نظر گرفته شده است تاکید کرد: انتظار داریم مسئولین همت کنند تا بتوانیم مرکز فرهنگی را درست کنیم که پاتوقی برای همه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت شود.

وی ادامه داد: چاپ کتاب هایی در موضوع دفاع مقدس، تسریع در ساخت یادمان های شهدای گمنام و بزرگداشت ایام دفاع مقدس برعهده بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور یادآور شد: هفته گذشته سردار شیرازی رئیس دفتر فرمانده کل قوا پیغام رهبری را بیان کرد که ایشان فرمودند "من در این زمینه بیشتر انتظار دارم".

وی با بیان اینکه از خداوند می خواهیم به ما توفیق دهد که راه شهدا را ادمه دهیم افزود: مقام معظم رهبری فرمودند " تاریخ دفاع مقدس گنج است و ما باید بتوانیم با آن کل تاریخ را تغذیه کنیم".

کارگر خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که در آینده غبطه و غصه نخوریم که چرا روزی که می توانستیم کاری نکردیم. در حال حاضر پدر و مادر شهدا و رزمندگان در جمع ما حضور دارند اما فردا دیگر نیستند.

وی ابراز داشت: مقام عظمای ولایت در اساسنامه خطاب به بنیاد تصویب کردند که اول نگذاریم دفاع مقدس فراموش شود و دوم اینکه نگذاریم تاریخ پر افتخار دفاع مقدس تحریف شود و ما باید با تمام توان خود بتوانیم این تاریخ را به خوبی تنظیم و به آیندگان عرضه کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها