خبرهای داغ:
مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قزوین با نگاهی به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی عدم تحقق خواسته های ایشان را علت مشکلات اقتصادی معرفی کرد.
کد خبر: ۸۷۳۰۶۴۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

حجت‌الاسلام رضا کاظم‌لو مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص اقدامات صورت گرفته در شش ماهه اخیر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: با توجه به این‌که مسئله نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری که با درنظر گرفتن تمامی جوانب و نیازهای کشور و توسط تیم کارشناسی انجام می‌شود لذا اقتصاد مقاومتی تنها راه‌حل مشکلات اقتصادی کشور است.

وی در ادامه با اشاره به‌این‌که اقدام خاصی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی انجام نشده است تبیین کرد: با وجود تاکید جدی مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی و لزوم انجام آن بدون هیچ معطلی و وقت‌کشی، ارکان مختلف دولتی و خصوصی آن‌گونه که شایسته است این امر را محقق نکرده‌اند.

کاظم‌لو تبعیت بی چون و چرا از تکنولوژی های غیر ضروری و مشکل ساز فرهنگی را از معضلات جامعه امروز دانست و تصریح کرد: در استفاده از ابزار الکترونیکی مانند کامپیوتر و گوشی‌های تلفن همراه هوشمند مردم و مسئولین باید آگاهانه برخورد کنند و اطلاعات شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

وی با یادآور شدن اهمیت بخش صنعت در اقتصاد کشور تشریح کرد: اهل صنعت باید با افزایش کیفیت و مرغوبیت کالاهای خود اعتماد مصرف‌کنندگان را بدست آورند، در مقابل مردم نیز باید با خرید اجناس ایرانی در بخش لوازم خانگی، پوشاک، ابزار و لوازم صنعتی و مصالح ساختمانی از تولیدکننده داخلی حمایت کنند.

این مسئول با شااره به سرمایه‌های ملی عنوان کرد: خاک حاصلخیز از سرمایه‌های ملی است که ما باید با توسعه کشاورزی مدرن، تولید محصولات سالم با کمترین هدر رفت آب از خاک به‌عنوان یک سرمایه ملی بهترین استفاده را ببریم.

مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران قزوین در خاتمه با بیان مشکلات کشاورزان در فروش محصولات‌ کشاورزی خاطر نشان کرد: کشاورزان نیازمند حمایت در قسمت فروش محصولات خود هستند زیرا با وجود دلال‌ها و واسطه‌ها سودی عاید کشاورزان نمی‌شود و به مرور زمان کشاورزان انگیزه خود برای کار در مزرعه را از دست خواهند داد.

1101/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها