مسوول بسیج خواهران دانشکده دکتر شریعتی در گفت‌وگو با «بسیج»:
مریم مجیدی زاده گفت: آقای رئیس جمهور، با توهم اینکه پاسپورت ایرانی عزت ندارد خواستید عزت را پاسپورت ایرانی برگردانید اما هر روز شاهد یک اتفاق جدید در راستای خدشه دار شدن عزت ایرانی بودیم.
کد خبر: ۸۷۳۰۶۳۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶
مریم مجیدی زاده مسوول بسیج خواهران دانشکده دکتر شریعتی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به برگزاری همایش ایران کانکت 2016 و با اشاره به  شروط عجیب اولیه این همایش مبنی بر اینکه افراد حقيقی و حقوقی كه برابر مقررات بين‌المللی اتحاديه اروپا و دولت انگلستان در ليست تحريم قرار دارند به هيچ وجه مجاز به شرکت در این همایش نیستند، اظهار داشت: آقای روحانی، با شعار چرخیدن چرخ زندگی مردم چرخ انرژی هسته ای را متوقف کردید و خبری هم از بهبود معیشت مردم نشد ؛ با توهم اینکه پاسپورت ایرانی عزت ندارد خواستید عزت را پاسپورت ایرانی برگردانید اما هر روز شاهد یک اتفاق جدید در راستای خدشه دار شدن عزت ایرانی بودیم. 

مجیدی زاده خاطرنشان کرد: حالا هم که همایش ایران کانکت نقل محافل شده است؛ همایشی که در آن افرادی که برابر مقررات بين‌المللی اتحاديه اروپا و دولت انگلستان در ليست تحريم ها هستند نمی توانند در این همایش شرکت کنند؛ سوال اساسی همه مردم این است که دولت تا کی میخواهد واکنشی نشان ندهد؟

مسوول بسیج خواهران دانشکده دکتر شریعتی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی چرا شما اجازه میدهید در خاک خودمان برایمان تصمیم بگیرند؟ اگر نمیتوانید از عزت ملی دفاع کنید بگویید تا مردم باعزت ایران، همان هایی که 8 سال در تحریم و جنگ ایستادگی کردند و بینی دشمن را با مقاومتشان به خاک مالیدند دست به کار شوند و نشان دهند که ایرانی کیست .
ارسال نظرات