با حضور خدام حرم مطهر رضوی

نشان لیاقت به خانواده سردار پد خندق در لنده اهدا شد

با حضور خدام حرم مطهر امام رضا(ع) نشان لیاقت به خانواده سردار شهید جان‌محمد کریمی معروف به سردار پد خندق اهدا شد.
کد خبر: ۸۷۳۰۶۲۸
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

به گزارش بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد ، خدام حرم مطهر امام رضا(ع) با حضور در منزل مادر شهید کریمی نشان لیاقت حرم مطهر رضوی را تقدیم خانواده سردار پد خندق نمودند.

حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل در این دیدار به جایگاه شهدا در جوامع اسلامی اشاره و گفت: شهدا در مسیری قدم گذاشتند که اهل بیت (ع) آن را مسیر صالحان و حامیان دین خوانده‌اند.

امام جمعه لنده افزود: به برکت شهدا و امام شهدا و در سایه امنیت و آرامش حاصل از مجاهدت و ایثار شهدا و خانواده شهدا امروز ایران اسلامی مأمنی برای شیعیان و دوستداران اهل بیت (ع) شده است.

وی تصریح کرد: بارگاه مطهر امام رضا (ع) در سایه امنیت و آرامش و به مدد و یاری خود حضرت امروز به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده که امیدواریم چشمان ما به دیدار فرزندش صاحب عصر و زمان در آن مکان نیز نورانی شود ساخته شده است.

سرگرد پاسدار علی محمدی فرمانده سپاه ناحیه لنده هم در این دیدار با اشاره به نقش و جایگاه شهید کریمی در دوران دفاع مقدس اشاره و گفت: شهدای ما شجاع‌ترین و دلاورترین جوانان ایران اسلامی بودند که با تأسی از سیره و منش اهل بیت (ع) به مقابله با دشمنان اسلام و مسلمین پرداختند.

وی به نحوه پیدا شدن پیکر مطهر شهید کریمی اشاره و افزود: عنایت و توجه شهدا در مسائل مختلف باعث هدایت جامعه به سمت پیشرفت و تعالی شده است.

لنده ادامه داد: سپاه ناحیه لنده در راستای عنایت امام هشتم کسانی که تاکنون توفیق زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) را نداشته‌اند را در قالب کاروانی به مشهد مقدس اعزام خواهد کرد.

در ادامه به نیابت از شهدا توسلی به امام رضا(ع) و معصومین (ع) توسط مداح و خادم حرم مطهر رضوی قرائت شد و پس از آن نشان لیاقت و هدایای حرم مطهر رضوی به خانواده شهید جان‌محمد کریمی سردار پد خندق اهدا شد.

گزارش تکمیلی به همراه تصاویر ارسال خواهد شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار