خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین ازاعزام 2300 دانشجو به اردو های جهادی تا پایان شهریور ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۰۶۲۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

 مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون چگونگی و کیفیت اعزام ها اردوهای جهادی عنوان کرد: در ابتدای سال از سوم تا سیزدهم فروردین ماه بیش از 300 دانشجو در موضوعات فرهنگی، خدمات بهداشنی و درمانی و عمرانی در مناطق محروم الموت حضور یافتند.

وی با بیان اینکه اردو های جهادی تا 27 شهریور ماه ادامه خواهند داشت بیان کرد: 2000نفر درقالب 30 گروه از 20 تیر ماه تا 27 شهریور ماه به مدت ده شبانه روز در مناطق محروم استان لز جمله آبگرم، آوج، الموت شرقی و غربی و طارم حضور خواهند یافت.

وی تبیین کرد: موضوعات فعالیت دانشجویان در مناطق محروم فرهنگی ، آموزشی ، اقتصاد مقاومتی، عمرانی و بهداشت و درمان خواهد بود.

برزگر اظهار کرد هم اکنون 7 گروه جهادی در روستاهای محروم حضور دارند که عمدتا اعزام این گروه‌ها را دانشجویان دانشگاه پیام نور قزوین(120 نفر) و شهرستان ها(70 نفر) می باشند.

این مقام مسئول توضیح داد: اکنون دانشجویان قزوینی در روستاهای استلج، پرسپانج، گل زمین، توآواريا، یمق، کلنجین مشغول ارائه خدمات هستند و بیشتر این خدمات در مبحث عمرانی خلاصه می شود.

برزگر در بخش پایانی این گفت وگو ابراز امیدواری کرد: امیدواریم این فعالیت ها در جهت پویایی هر چه بیشتر جامعه تاثیر گزار باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها