تعریف آزاده به زبان یک آزاده:

آزاده یعنی صبر و استقامت، آزاده یعنی سفیری در بند

آزاده سرافرازمینابی گفت: همان طوری که امام خامنه ای فرمودند آزادگان ذخیره بزرگ این انقلاب اند وباید از آنان در همه زمینه ها استفاده گردد امید است با بهاء دادن بیشتر به آزادگان توسط مسئولین اثرگذاری حضور این قشر عظیم ایثار گررا شاهدباشیم.
کد خبر: ۸۷۳۰۶۲۳
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

 به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج، غلام حاج حسینی در سالروز ورود آزادگان به کشور اظهار کرد: آزادگان ذخیره بزرگ این انقلاب اند وباید از آنان در همه زمینه ها استفاده گردد امید است با بهاء دادن بیشتر به آزادگان توسط مسئولین اثرگذاری حضور این قشر عظیم ایثار گررا بیش از پیش شاهدباشیم.

حاج حسینی در تعریف یک آزاده  گفت: آزاده یعنی صبر و استقامت ، آزاده یعنی سفیری در بند، آزاده یعنی پرنده ای در بند.مردم بایستی تاثیر حضورآزادگان را با بهائی که مسئولین باید نسبت به آنان داشته باشند ببینند.

حاج حسینی در ادامه تشریح کردند: همان گونه که امام خامنه ای فرموده اند آزادگان ذخیره بزرگ این انقلاب هستند بایستی در همه زمینه های از وجود سفیران در بند شده سال های نه چندان دور زندان های مخوف بعثی که با صبر و ایستادگی خود دنیا را مبهوت روحیه شهادت طلبی و فرهنگ عاشورایی خود کردند، استفاده کنیم.

آزاده سرافراز مینابی ضمن بیان اقداماتی هرچند کم در زمینه انتقال تجربیات آزادگان در شهرمیناب به جوانان از طریق مدارس خاطر نشان کردند: با توجه به اینکه در شهرستان میناب جوانان متوجه نبودند و بعضا ازادگان را درک نمی کردند برنامه هایی در این چند ساله اجراء نمودیم که به لطف خدا نقش آفرینی سفیران در بند مخوف بعثی، آزادگان سرافراز بیشتر نمایان گردد.

حاج حسینی در پایان افزود: باید فرهنگ سازی کرد تا جامعه نسبت به جانبازان و آزادگان احترام بیشتری بعمل آورندکمتر کار فرهنگی کردیم ومحدودند عزیزانی که خاطرات خود را جمع آوری کرده باشند توصیه می کنم به ثبت خاطرات بپردازیم ولازم است مجددا بیان کنم همه در زیر پرچم ولایت باشیم.

 


ارسال نظرات