کارشناس مذهبی با اشاره به توهین علی مطهری به آیت الله علم الهدی گفت: این صحبت ها نشانه ضعف بصیرت این نماینده است باید گفت که کار آیت الله علم الهدی نمونه بارز امر به معروف و نهی از منکر است.
کد خبر: ۸۷۳۰۵۵۳
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد جواد قائمی هاشمی مبلغ مذهبی در مشهد در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به صحبت های اخیر آیت الله علم الهدی در مورد برگزاری کنسرت در شهر مشهد گفت: خدا آیت الله علم الهدی را حفظ کند که مواضع به جایی داشتند.
 
وی با اشاره به توهین علی مطهری به آیت الله علم الهدی گفت:  این صحبت ها نشانه ضعف بصیرذت این نماینده است باید گفت که کار آیت الله علم الهدی نمونه بارز امر به معروف و نهی از منکر و وظیفه همگان است؛ اگر همه به اندازه ایشان حساسیت به خرج دهند بساط خیلی از کارهای بیهوده و لغو جمع می شود.

حجت الاسلام قائمی هاشمی تصریح کرد: من که خودم در ماه حدود 50 منبر در مشهد دارم هیچ وقت ندیدم مردم درباره کنسرت صحبت و یا تقاضایی داشته باشند، تا جایی که من می دانم مردم در مورد فیش های نجومی و قاچاق صحبت می کنند و در این زمینه از مسئولان انتظار دارند ولی نمی دانم چرا عده ای می خواهند اهداف خود را به مردم نسبت دهند و از این طریق حرف خود را به کرسی بنشانند.

وی اظهار داشت: این مسئله خیلی مهم است که کسی که نماینده ولی فقیه و امام جمعه است با موضوعی مخالفت کند، چرا که مخالفت امثال من شاید خیلی جواب ندهد. ائمه جمعه دیگر شهرها هم باید نسبت به موضوعات اینچنینی حساسیت داشته باشند و وارد گود های فرهنگی شوند.

ارسال نظرات