سرهنگ علی غضنفری گفت: دشمنان دین اسلام همواره حجاب را یکی از مهم‌ترین موانع موجود در اجرای برنامه‌های شوم خود می‌دانند و در جهت تضعیف پایبندی به حجاب دختران و مادران ایران اسلامی،از هیچ تلاشی فرو گذار نیستند
کد خبر: ۸۷۳۰۵۲۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، غضنفری در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: هر عمل و پدیده‌ای در جامعه آثاری دارد و افراد جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و حجاب هم یکی از پدیده‌های اجتماعی است که رعایت کردن و رعایت نکردن آن آثاری مهم در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به آیه شریفه ۵۹ سوره مبارکه احزاب گفت: طبق این آیه پیامبر مأمور به ابلاغ دستور حجاب بعد از خانواده خود به همه ی زنان مسلمان و مومنه است که این امر بیانگر اهمیت موضوع حجاب در جامعه است.

وی تاکید کرد: مدیران فرهنگی باید در برابر صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب، احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند و برنامه‌های خود را در این زمینه ویژه و راهبردی‌تر ارائه دهند. چراکه امروز دشمنان سعی دارند با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی عفاف و حجاب را در جامعه کمرنگ کنند که باید برای مقابله با آن برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت ترویج و پایبندی به حجاب تصریح کرد: دشمنان دین اسلام همواره حجاب را یکی از مهم‌ترین موانع موجود در اجرای برنامه‌های شوم خود می‌دانند و در جهت تضعیف پایبندی به حجاب دختران و مادران ایران اسلامی،از هیچ تلاشی فرو گذار نیستند.

غضنفری در پایان با بیان اینکه حجاب و حیا راه‌های سوء استفاده را سد و شعله‌های شهوت را خاموش می‌کند، خاطرنشان کرد: حجاب تنها یک حکم و تکلیف الهی نیست بلکه حقی است که زنان و مردان باید از آن دفاع کرده و آن را حفظ کنند تا به واسطه آن هم خود به رشد و کمال برسند و هم جامعه را به آرامش و سلامت برسانند.

ارسال نظرات